Written by AbangNara | July 7th, 2009

memey dan norman

Sebelum kita ke berita sebenarnya, kami nak melahirkan rasa kekesalan dan pelik dengan industri hiburan Malaysia yang tercinta nie. Memey Suhaiza dan Norman nie dahlah ditangkap khalwat, tengah turun naik masuk mahkamah, tapi tawaran berlakon still banyak lagi. Berebut-rebut pengarah nak amik diorang berlakon. Bukan patutnya kena gam ke kalau dah buat salah sampai ke tahap macam tue?

Untuk berita sebenarnya, Memey mengaku jugak akhirnya yang dia sebenarnya memang menjalinkan hubungan serius dengan Norman. Ish,ish,ish. Takkanlah tak serius kan? Dah ditangkap berdua-duaan, sambut birthday sesama, duduk satu opis, takkanlah hubungan tue sekadar main-main. Tak gitu?

Untuk yang tak tahu, Memey atau nama femesnya se”memeh” nie baru jer berumur 21 tahun. Muda benar lagi. Tengah membesar orang kata. Itu mungkin salah satu Norman sanggup bercerai ngan Abby. Almaklumlah dapat buah muda, buah tua ditinggalkan. Memang dasar lelaki mata keranjang.

Buat Memey dan Norman, lantak koranglah nak kawin ke apa ke. Kitorang tak pedulik. Kitorang tulis pasal korang nie pun sebab nak lepaskan geram jer. Memang menyampah tak hengat kat korang berdua.

Lagi gambar terbaru Memey Suhaiza dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

memey dan norman

memey dan norman

memey dan norman

Comments are closed.