Memey Dinasihatkan Supaya Berehat Untuk Hamil

Hiburan

Memey Dinasihatkan Supaya Berehat Untuk Hamil

Lama tak mendengar cerita tentang Memey Suhaiza. Selepas perkahwinannya dengan Norman, sudah tidak ada kisah-kisah yang kurang enak didengar. Namun sudah pasti ramai yang tertanya-tanya bilakah pasangan bahagia ini akan menimang cahaya mata. Walaupun anak itu rezeki di tangan Tuhan, namun doktor mengesahkan yang Memey perlu berehat sekiranya dia mahu hamil.

memey norman

Advertisement

Abang Nara pun pernah dengar orang tua-tua berkata yang kalau sibuk sangat bekerja ditambah pula dengan stress, memang sukar sikit untuk menjadi bagi sesetengah orang. Kemungkinan besar Memey adalah sesetengah orang itu. Memey yang ditemui semasa majlis sambutan Hari Ibu di Rafflesia berkata:-

Alhamdulilah, sejak berkahwin rezeki saya murah dan saya tidak berhenti memenuhi tawaran berlakon. Oleh itu, sejak berkahwin kami kurang ada masa bersama disebabkan masing-masing sibuk dengan kerja. Saya akui memang tidak cukup rehat. Cuma minggu lalu sahaja saya dapat berehat selama dua minggu. Itu pun selama bercuti, saya ikut Norman pula pergi bekerja. Justeru, mungkin kerana kesibukan itu, saya sukar untuk hamil kerana menurut doktor, saya perlu banyak berehat dan tenangkan fikiran.

Ketika Memey berehat cuti 2 minggu, suaminya Norman telah meminta supaya Memey berhenti berlakon dan fokus menjadi pembantu peribadinya. Abang Nara rasa itu cadangan yang agak molek jugak. Kalau jadi pembantu peribadi, boleh luangkan masa bersama lebih banyak sedikit. Abang Nara pasti Norman pun sudah tidak sabar-sabar untuk menjadi ayah sekali lagi. Tak gitu? Kredit info Portal Murai.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

155 Comments

  1. kerengga kurus kering

    May 28, 2012 at 10:38 am

    testtttttttt

  2. kerengga kurus kering

    May 28, 2012 at 10:33 am

    eh x payah sibuk2 psal org lain perampas, jaga jer bf, gf, husband n wife baik2 k, tkut2 kita sibuk mengumpat, org yg kita syg pulak kena rampas muahahhaha

  3. bum2

    May 28, 2012 at 9:39 am

    “Alhamdulilah, sejak berkahwin rezeki saya murah dan saya tidak berhenti memenuhi tawaran berlakon.” korang2 de nampak ke cerita pape skunk si memey neh berlakon? mcm tade jekkkk!! :D

  4. Pingback: Memey Dinasihatkan Supaya Berehat Untuk Hamil | HatiBlogger [dot] Com

  5. AKU Muak dgn Memey

    May 27, 2012 at 6:50 pm

    Padan muka ko Memey Mandul !! Ko pakai susuk ker sbb tu tkleh branak

Loading...