May 25th, 2012

Lama tak mendengar cerita tentang Memey Suhaiza. Selepas perkahwinannya dengan Norman, sudah tidak ada kisah-kisah yang kurang enak didengar. Namun sudah pasti ramai yang tertanya-tanya bilakah pasangan bahagia ini akan menimang cahaya mata. Walaupun anak itu rezeki di tangan Tuhan, namun doktor mengesahkan yang Memey perlu berehat sekiranya dia mahu hamil.

memey norman

Abang Nara pun pernah dengar orang tua-tua berkata yang kalau sibuk sangat bekerja ditambah pula dengan stress, memang sukar sikit untuk menjadi bagi sesetengah orang. Kemungkinan besar Memey adalah sesetengah orang itu. Memey yang ditemui semasa majlis sambutan Hari Ibu di Rafflesia berkata:-

Alhamdulilah, sejak berkahwin rezeki saya murah dan saya tidak berhenti memenuhi tawaran berlakon. Oleh itu, sejak berkahwin kami kurang ada masa bersama disebabkan masing-masing sibuk dengan kerja. Saya akui memang tidak cukup rehat. Cuma minggu lalu sahaja saya dapat berehat selama dua minggu. Itu pun selama bercuti, saya ikut Norman pula pergi bekerja. Justeru, mungkin kerana kesibukan itu, saya sukar untuk hamil kerana menurut doktor, saya perlu banyak berehat dan tenangkan fikiran.

Ketika Memey berehat cuti 2 minggu, suaminya Norman telah meminta supaya Memey berhenti berlakon dan fokus menjadi pembantu peribadinya. Abang Nara rasa itu cadangan yang agak molek jugak. Kalau jadi pembantu peribadi, boleh luangkan masa bersama lebih banyak sedikit. Abang Nara pasti Norman pun sudah tidak sabar-sabar untuk menjadi ayah sekali lagi. Tak gitu? Kredit info Portal Murai.


155 responses to “Memey Dinasihatkan Supaya Berehat Untuk Hamil”

  1. Ziira says:

    Memey, Norman bukan busy kerja x.. Cari isteri yang ke tiga ler! Hahaha geli!

  2. lili says:

    Kenapa orang Melayu Islam bercakap mcm tiada agama?Malunya kita pada org bukan Islam.Jangan mengutuk dan mengata org…fikir tujuan hidup untuk hari akan datang..Jangan cakap benda2 yg tidak berfaedah,patutlah orang Melayu sgt sukar nak maju…

  3. ibrahim ahmad says:

    bole bunting lagi kalau dah banyak kali cuci? masa dok usung tilam turun naik opis dulu dah aper. ko tgk fasha sendat, meletop jer terus tangkap. tak kasi lepas. sapa pun tatau dia usung toto weh. mak mertua tk dtg wedding pun no hal. janji lu punya anak punya benih wa suda simpan. lu memey, jgn mimpi boleh beranak lah. lu sudah byk kali buang maaa

  4. N says:

    sian die trpkse ikut laki die p keja. takut laki dia cari lain la katakan. uppps!

Loading...