“Membazir Rasa Kesian Dekat Kau Dulu” – Sakan Berjoget, Netizen Luah Kecewa Dengan Elyana

Hiburan

“Membazir Rasa Kesian Dekat Kau Dulu” – Sakan  Berjoget, Netizen Luah Kecewa Dengan Elyana

Sedia maklum, setelah hampir 11 tahun bertarung dengan kanser limfoma yang dihadapi, penyanyi Elyana baru-baru ini disahkan sudah bebas dari penyakit itu.

Biarpun sudah tidak perlu lagi berlawan dengan kanser terbabit, Elyana memberitahu dirinya masih perlu menjalani sesi kemoterapi biarpun sudah pulih.

Advertisement

Baru-baru ini, penyanyi berkenaan ada berkongsikan satu video di laman media sosialnya yang memaparkan dia bersama rakan-rakannya sedang sakan menari sambil mempromosikan produk jualan mereka.

Biarpun kelihatan gembira, apabila meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen mempunyai pandangan yang berbeza, di mana mereka menasihati Elyana untuk bergembira secara berpada-pada.

Bahkan, cara penyanyi terbabit membalas komen ‘nasihat’ daripada netizen juga membuatkan ramai yang terkejut.

komen tiktok

Bagaimanapun, terdapat juga segelintir netizen mengatakan itu adalah perangai sebenar Elyana dimana dia memang seorang yang ‘gila-gila’ dan komen itu turut di persetujui oleh tuan empunya badan.

Susulan itu juga, Elyana ada memuat naik satu status di media sosialnya bahawa dia tidak pernah lupa diri dan untuk menjadi dirinya sekarang ini, bukan satu perkara yang mudah.

4 bulan lalu

"Jangan Lupa Allah Dah Bagi Peluang Kedua"- Elyana Bengang Netizen Tuduh Cuba Cari Simpati Sebab Kongsi Sakit

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    August 8, 2022 at 9:53 am

    too much of cyberbully in Malaysia..

  2. anonymous

    August 7, 2022 at 3:17 pm

    heh heh heh heh heh tuhan senyum sinis tengok kau

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...