October 8th, 2018

Sebelum ini, pelakon dan penyampai radio Zulin Aziz mengakui hatinya sudah dimiliki dan bakal mendirikan rumah tangga dengan seorang ahli politik Indonesia. Sudah rancak membuat persiapan perkahwinan termasuklah mencipta lagu khas untuk mereka berdua, perancangannya untuk berkahwin bagaimanapun tidak kesampaian apabila hubungan beliau dan jejaka tersebut terputus di tengah jalan.

Ada pula yang mendakwa ia adalah salah satu cara Zulin untuk meraih publisiti murahan.

Walaubagaimanapun, Zulin menerusi akaun Instagramnya telah memuat naik satu luahan hati serta penjelasan panjang lebar tentang perkahwinannya yang tidak jadi itu. Namun, punca mereka berpisah terlalu peribadi untuk dikongsikan.

Manusia hanya mampu merancang dan Tuhan yang menentukan segalanya. Memang pahit untuk ditelan tetapi harapnya Zulin kekal tabah. Mungkin ada jodoh yang lebih baik buat anda nanti. InshaAllah.


14 responses to “Memang Tak Jadi Kahwin, Bukan Gimik – Zulin Aziz”

  1. Anonymous says:

    aku mase mule2 di kate nk kawen dl aku mcm pikir “eh..btl ke??” sbb tau dia ni kaki propa skit….mmg dh gatal sgt nk kawen tp nk buek camno laki y dtg sume hnya sbg kwn je…dia je y terlebih excited…ntah2 org tu anggap ko kwn je…dh agak msti x jd kawen..hahahaha…time dia nk berhenti dr suria tu dh terpikir daa ni msti propa je…x pun dia je y lbh2…laki tu aku rs xde pulak kuar ape2 kenyataan…dl pn sblm dgn indon ni ade jgk cite hmpr2 nk kawen dgn bisnes man…last2 x jd…huahuahua…bertabah lah ko zulin oiii……..serah je laa jodoh pd Allah…wlpn ko dh bersedia 200% nk kawen tp klu Allah kate belum sampai mse,tetap x kawen lg…adooiiii…

  2. Abah kau says:

    Geng2 keturunan Indon ni memang jenis gila perhatian eh?

  3. minah senget says:

    baik sherry elok sikit dr u zulin

  4. lola says:

    mekap 10 tan pn tetap jgk xcantik..

  5. Anonymous says:

    99% ni mmg propa..sape x kenal dia ni..malas nk ckp lbh2 cer tanya classmate dia dulu..hrmmmmmm

Loading...