“Memang Beranak Sebab Nak Buat ‘Content’ Ke?” – Individu Dikecam Netizen, Tak Puas Hati Neelofa ‘Upload’ Gambar Bilal

Hiburan

“Memang Beranak Sebab Nak Buat ‘Content’ Ke?” – Individu Dikecam Netizen, Tak Puas Hati Neelofa ‘Upload’ Gambar Bilal

Semua tahu bahawa Neelofa dan suami sehingga kini masih tidak mendedahkan wajah anak lelaki sulung mereka, Muhammad Bilal.

Namun, sebenarnya perkara itu normal bagi ibu bapa untuk tidak menunjukkan anak mereka atas pelbagai faktor terutamanya keselamatan.

Advertisement

Apatah lagi jika mereka merupakan selebriti yang terkenal dan sering menjadi tumpuan media serta orang ramai.

bilal
7 bulan lalu

"Kalah Orang Yang Dapat Duit KWSP" - Netizen Terkejut Neelofa Dedah Duit Raya Bilal Cecah RM14K

Terbaru, bekas pengacara Meletop itu ada berkongsikan foto Bilal yang diambil ketika berada di dalam kereta. Menerusi gambar itu, wajahnya tertutup dengan bantal ketika dia baring di dalam ‘car seat’.

Bagaimanapun, ia dimuat naik semula di Twitter oleh satu akaun yang dilihat seperti tidak berpuas hati dengan Neelofa dan mendakwa artis itu menggunakan anak demi ‘content’.

Dia ni memang beranak sebab nak buat content sosial media ke apa?”

Hantaran itu bagaimanapun mendapat kritikan dan kecaman daripada ramai warganet di Twitter yang menyelar individu di sebalik akaun tersebut.

Rata-ratanya berkata dia sendiri yang mempunyai masalah hati kerana menjadikan isu tentang hal tersebut hanya kerana ia membabitkan Neelofa.

Selain itu, ada yang mengkritik tindakan segelintir pengguna Twitter yang dikatakan memberikan publisiti percuma kepada sesetengah individu seperti Neelofa dan Sajat.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    August 1, 2022 at 9:25 am

    mellluattttt

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...