Written by Bella | October 11th, 2019

Ingin terus mempertahankan perkahwinannya meskipun isteri, Adira Suhaimi sudah nekad untuk meneruskan proses perceraian, Datuk Red akui wujud campur tangan orang ketiga dalam kemelut rumah tangga mereka dan menghasut isterinya untuk bercerai.

adira datuk red cerai

Ada pihak yang sememangnya ingin melihat mereka berpisah, tetapi Datuk Red tidak akan mudah berputus asa menyelamatkan mahligai yang dibina sejak empat tahun lalu dan akan terus memujuk Adira.

Memang ada pihak yang ingin melihat kami berpisah. Saya pun tak tahu kenapa. Benda baik pun ada yang menghalang. Sebagai ketua keluarga saya akan cuba mempertahankan rumah tangga kami meskipun tangan ajaib itu dalam kalangan keluarga sendiri.

datuk red adira

Sebelum ini saya akui tidak pikul tanggungjawab dengan serius. Saya leka dengan banyak perkara. Malah dulu ketika sibuk dengan urusan duniawi, saya pernah kata kalau perempuan pergi dalam hidup ini, boleh cari lain.

Tapi sekarang saya tak nak semua itu. Allah sudah memberi petunjuk, walaupun dah terlewat tapi saya masih ada harapan sebelum perkahwinan ini hancur.

adira cerai datuk red

Kita doakan yang terbaik buat Datuk Red dan Adira. Setiap perkahwinan pasti akan dilanda ujian dan dugaan, bersabarlah dan cuba cari jalan penyelesaian tanpa penceraian sekiranya boleh.

Sumber Berita : Harian Metro

12 responses to Memang Ada Pihak Yang Nak Tengok Kami Berpisah – Datuk Red

  1. Anonymous says:

    Syaitan la yang sentiasa happy bila orang bercerai

  2. lulu says:

    siapa la nak hasut beriya utk cerai. mesti ada benda kau buat. confirm

  3. Anonymous says:

    nak tengok korang bercerai ape bende?..ngkau yg cari nahas bahalul,,kata nak cukupkan kuota kan?

  4. Bodoh Tu Simpan sekit says:

    Datuk Bu

  5. korok says:

    nk ckp datin red ke

  6. Allycat says:

    Pihak mana pulak? Ada sesapa ke yg dengki dgn “kebahagiaan” diorg ni?

  7. wekkkkkkk says:

    apa2 pun tiap kali bergmbr, yg aku perhati, anak di dukung oleh bini je..dri tahun2 yg lalu pun mcm tuh..

  8. meetomato says:

    yela tu….bapa mertua meninggal ko ade x masa tu?

    org gaji, nanny & driver ade x disediakan?

  9. lola says:

    xselera la tgk llki berjambang serabut mcm kau datu red

  10. Joyah Pok Pek says:

    Adira fikir it’s okay jadi bini no.2 pun sebab Datuk Red mesti boleh mewahkan hidup dia mcm Hanez Suraya atau Eina Azman..sekali hampeh..dia still kena kerja menyanyi bagai..mengasuh anak tunggang langgang g kemana mana x de driver semua..bercuti ke oversea pun x de?

  11. Anonymous says:

    Dah diri sendiri yang tak jaga hati dan perasaan bini, dan ada dua, masih tak cukup lagi

Tinggalkan Komen Anda Di Sini