April 15th, 2019

Tersebarnya video seorang pelawak membelasah warga emas menyebabkan Lan Pet Pet dikecam hebat oleh netizen.

Mengulas mengenai kontroversi yang melanda adik iparnya itu, pelakon Rozita Che Wan ataupun mesra dengan panggilan Che Ta menyatakan insiden yang menimpa Lan adalah satu fitnah besar yang sengaja ditimbulkan pihak tertentu.

Che Ta menganggap media sosial ibarat dajjal kecil punca fitnah berleluasa.

Sebenarnya insiden itu bukan perkara besar. Cuma sebab video itu menjadi viral. Lan pun elok sahaja buat persembahan dekat Johor sekarang. Instagram, Facebook seperti itu sebenarnya dajjal kecil.

Perkara seperti ini kalau kita tidak tahu hujung pangkal kedua-dua belah pihak, ia akan jatuh fitnah.

Terdahulu, kecoh di media sosial apabila pelawak terkenal bertindak membelasah seorang pengawal keselamatan warga emas. Pengawal itu ditumbuk tiga kali dibahagian muka dan ditendang dibahagian pinggang. Disebabkan itu netizen mula ‘menyerang’ Lan sehingga pakej umrah bersama pelawak itu juga tiada sambutan dan terpaksa dibatalkan.

Sumber Berita : mStar Online


50 responses to “Media Sosial Dajjal Kecil Punca Fitnah, Lan Elok Sahaja – Che Ta”

  1. Anonymous says:

    yang aku tak boleh terima….dia belasah orang tua tu sampai macam tu…dimana letaknya perasaan kemanusiaan ko …sedih hati aku tengok…bayangkan klu bapa sendiri d buat macam tu..

  2. che tok says:

    hulur la sket che ta duit saman nnti…..alang2 back up ni

  3. Anonymous says:

    adik ipar n kakak ipar sama2 bodoh.

  4. Anonymous says:

    sumbang lah sikit kak ta kat lan petpet tu, mana nak kumpul 3 juta tu.

Loading...