Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Media Sosial Dajjal Kecil Punca Fitnah, Lan Elok Sahaja – Che Ta

Tersebarnya video seorang pelawak membelasah warga emas menyebabkan Lan Pet Pet dikecam hebat oleh netizen.

Advertisement

Mengulas mengenai kontroversi yang melanda adik iparnya itu, pelakon Rozita Che Wan ataupun mesra dengan panggilan Che Ta menyatakan insiden yang menimpa Lan adalah satu fitnah besar yang sengaja ditimbulkan pihak tertentu.

Che Ta menganggap media sosial ibarat dajjal kecil punca fitnah berleluasa.

Sebenarnya insiden itu bukan perkara besar. Cuma sebab video itu menjadi viral. Lan pun elok sahaja buat persembahan dekat Johor sekarang. Instagram, Facebook seperti itu sebenarnya dajjal kecil.

Perkara seperti ini kalau kita tidak tahu hujung pangkal kedua-dua belah pihak, ia akan jatuh fitnah.

Terdahulu, kecoh di media sosial apabila pelawak terkenal bertindak membelasah seorang pengawal keselamatan warga emas. Pengawal itu ditumbuk tiga kali dibahagian muka dan ditendang dibahagian pinggang. Disebabkan itu netizen mula ‘menyerang’ Lan sehingga pakej umrah bersama pelawak itu juga tiada sambutan dan terpaksa dibatalkan.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

50 Comments

  1. Anonymous

    April 21, 2019 at 12:06 pm

    yang aku tak boleh terima….dia belasah orang tua tu sampai macam tu…dimana letaknya perasaan kemanusiaan ko …sedih hati aku tengok…bayangkan klu bapa sendiri d buat macam tu..

  2. che tok

    April 18, 2019 at 9:15 am

    hulur la sket che ta duit saman nnti…..alang2 back up ni

  3. Anonymous

    April 16, 2019 at 10:36 pm

    adik ipar n kakak ipar sama2 bodoh.

  4. Anonymous

    April 16, 2019 at 4:37 pm

    sumbang lah sikit kak ta kat lan petpet tu, mana nak kumpul 3 juta tu.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top