Mayat Hidup…..

Trending

Mayat Hidup…..

tarik nafas dalam-dalam sebelum anda melihat gambar ni. tutup separuh mata anda dengan tangan,  tengok dari celah jari dulu….

.

Advertisement

.

.
Photobucket

betul ke tidak ini mayat, mestilah bukan kan….mana ada mayat bleh berjalan, kalau ada tak keluar malam semua org!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

40 Comments

  1. Anonymous

    September 5, 2014 at 12:10 pm

    lain nyaa jugak klw bgitu

  2. Anonymous

    August 23, 2013 at 11:52 pm

    klau dh msuk dlm lubng tnah wtpe nk dbngkitkn lg,lgpn apa hasilnye? biar la myat si mati tsebut bsmadi kt tmpt spttnye. (kubur)
    u

  3. milisi

    March 1, 2013 at 1:41 pm

    bahasa kalian kok jelek bgt…kayak bahasa sampah….

  4. ponglaba

    April 22, 2012 at 7:37 am

    salam hangat semua, saya orang toraja,indonesia, ini mayat sesungguhnya, kita bisa membangkitkan mayat, dengan ritual2 khusus, ini adat /tradisi, kalau mau melihat langsung, bisa datang ke daerah mamasa atau tanatoraja kampung saya, 92kilometer dari kota polmas, terbuka untuk wisata. selain mayat manusia,mayat kerbau, bisa kami bangkitkan juga. ^_^ maaf sebelumnya sebenarnya foto ini tidak konsumsi publik. menambah pengalaman bagi backpacker silakan datang ke tana toraja/mamasa sulawesi selatan,indonesia. terimakasih semua salam hangat selamat pagi

  5. nazrul

    March 8, 2012 at 7:01 pm

    klu xsilap ni cerita btul,d indonesia bangsa tator ada ilmu mcm ni.

Loading...