Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mawi Dan Keluarga Hiasi Muka Depan Majalah Media Hiburan Jun 2012

Walaupun sudah tidak sepopular dulu, Mawi nampak bahagia di samping keluarga tercinta. Lebih-lebih lagi dengan kehadiran Cahaya Malaika selepas 3 tahun perkahwinannya dengan Ekin. Semoga kebahagiaan ini akan berkekalan dan semoga keluarga Mawi akan bertambah bilangannya di masa hadapan.

mawi dan keluarga

Advertisement

Jangan lupa dapatkan majalah Media Hiburan yang terbaru untuk membaca kisah di sebalik kehadiran Cahaya Malaika di dalam kehidupan Mawi. Apa-apa pun, Mawi tetap wordl!!!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

54 Comments

  1. joyah

    June 4, 2012 at 11:31 am

    aku dah tak suka mawi lagi

  2. matpau

    June 4, 2012 at 10:29 am

    joyah..joyah…btul2 kecewa nampak?. samalah dgn family mertua aku heh…
    Ikin ni pakai tudung ke atau nak keringkan rambut, stail mcm org lepas mandi je.. ni bukan tutup aurat ni… hehe..(sekadar ingat mengingati)

  3. joyah

    June 4, 2012 at 9:16 am

    dedulu mase AF aku minat sangat kat mawi, tapi sejak dia putuskan tunang ngan ina aku dah suka dia lagi, sbb sttitude dia yg lupa pd jasa ina yg menyokong dia mase dia belum terkenal pun, ibarat kacang lupakan kulit, bila dia dah ‘fofuler. mase tu, dia nyombong kat ina, aku tak kiralah itu kehendak keluarga dia , tapi mane attitude dia sebagai seorang lelaki, la ni aku tak tau kenape kalau aku tengok mawi tak macam mase aku tengok dia dulu yg nampak ikhlas & macam bebodoh sikit, SELAMAT TINGGAL MAWI KU………….

    • ana

      June 5, 2012 at 12:14 am

      sebab da tertulis bukan jodoh mereka… ina naim dpat yang lebih baik dan sedang bahagia juga… lupekan je la…

  4. lagha

    June 3, 2012 at 9:47 pm

    tahniah mawi dan ekin, baby sangat comel dan anda berdua pun nampak sihat bahagia. Alhamdulillah

  5. Aura tau auta

    June 3, 2012 at 7:52 pm

    World apenye bang nara oiii, meletup skejap kat malaysia je

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama