Mawar Rashid Pula Tawar Servis Ucapan Hari Jadi Berbayar, Cas RM 20 Sahaja

Hiburan

Mawar Rashid Pula Tawar Servis Ucapan Hari Jadi Berbayar, Cas RM 20 Sahaja

Meskipun dikecam, servis ucapan berbayar yang dilakukan oleh Janna Nick mendapat sambutan yang agak baik daripada peminat.

Advertisement

Terbaru, pelakon Mawar Rashid juga mengikut jejak langkah yang sama tetapi harya yang ditawarkan lebih murah iaitu RM 20 sahaja untuk setiap ucapan di Instagram.

Pelbagai spekulasi mula timbul dan ada  netizen yang merasakan ia seperti sudah menjadi satu ‘trend’ dan tidak mustahil lebih ramai artis akan menawarkan perkhidmatan ini.

Kata orang kalau ada peluang, jangan duduk diam dan terus sambar. Sudah ada cara lebih mudah untuk menjana pendapatan sampingan, apa salahnya untuk mencuba kan? Heh. Lepas ini semakin banyaklah pilihan peminat untuk artis membuat ucapan hari jadi mereka.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

36 Comments

  1. Madah berhelah

    October 2, 2018 at 7:36 am

    Dari bayar artis duit , baik panggil anak2 tahfiz baca doa utk empunya diri…lagi berkat allah bagi kehidupan dunia akhirat ….please la…

  2. Alanice

    October 1, 2018 at 1:55 pm

    Yg amek servis besday ni smue org2 jana, xbyr pun. Sje nk wat marketing strategy gtao rmai yg dh gune servis ni tgh survey market adenke org bodoh nk amek. Better byr rm50 kt florist post coklat kt besday person tu.

  3. SamKL

    October 1, 2018 at 12:21 pm

    Ramai yang kata artis2 buat begitu sebab ‘terdesak’ – tapi mereka sebenarnya cerdik & kreatif dlm mempelbagaikan sumber pendapatan selagi masih popular.

    So kepada yag jeles2 tu hentikan lah komen2 negatif & cubalah lebih kreatif utk membina pendapatan anda

    • Wekkkkkkk

      October 1, 2018 at 12:33 pm

      Ini bkn jeles…memperbodihkan rakyat..yg artis itu sendiri rakyat yg miskin.
      Lhdn sila audit…ssm sila take action.

      Tiada perkhidmatan seperti ini.
      Nanti akan ” serius melarat”
      Skrg ” main kutu ” sudah di haramkn..ini bagus..
      Maka.haramkn juga servis ini.
      Manusia di Malaysia skrg tengah ” berperang nafsu”.
      Fhmkn apa maksud wekkk ..” perang nafsu”.

  4. Positivevibe

    October 1, 2018 at 11:10 am

    Ini bukan saja2..dieorg buat amal..duit nanti akan diberikan pd pihak yg sepatutnya..kalau artis buat pasti ramai yg nak..sbb tu pihak minta artis buat..JN dh jelaskan dah masa linda onn call dia..semua tu untuk amal.duit akan disalurkan pda pihak yg berkenaan.
    Artis kan ramai folowers so pihak tersebut mgkn ambik pendekatan yg senang.

    • huhu

      October 1, 2018 at 11:30 am

      100% income janaan dari hasil tu disalurkan ke yang memerlukan kah. tanyer jer..

    • Nosihat

      October 1, 2018 at 11:48 am

      Kalau nak buat amal …dari duit sendiri … Tak yah kutip drp peminat .

  5. piangg

    October 1, 2018 at 11:05 am

    korg yg komen negatif ni artis ke..sepenuh masa artis ke..ke tukang komen yg xberbayo..hahaha

    • Bodoh tu simpan sekit

      October 1, 2018 at 11:47 am

      Kau tu jenis bayar n buat ucapan la tu ..terasa ke ?

Loading...