July 1st, 2019

Sejak kebelakangan ini, isu rumah tangga pasangan Fizo Omar dan Mawar Karim yang didakwa sedang bergolak mendapat perhatian ramai. Fizo juga pernah memberitahu perkahwinannya itu mempunyai masalah dan redha sekiranya jalan perpisah adalah yang terbaik buat mereka.

Kali ini, Mawar pula tampil mengakui ada mendapatkan khidmat peguam dan merujuk masalah rumah tangganya itu pada pejabat agama untukĀ untuk mendapatkan nasihat mengenai kemelut yang sedang dihadapi.

Katanya, apa yang terjadi dalam rumah tangga mereka kini adalah rahsia antara dirinya dengan Fizo. Mawar menganggap apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya.

Harapnya netizen tidak cepat membuat andaian dan spekulasi sendiri yang hanya akan memburukkan lagi keadaan sedangkan mereka tidak mengetahui cerita sebenar.

Sama-sama kita doakan agar pasangan ini dapat menyelesaikan segala kemelut dengan baik dan tidak putus asa mempertahankan rumah tangga yang dibina.


18 responses to “Mawar Karim Akui Jumpa Peguam Dan Rujuk Pejabat Agama”

  1. Anonymous says:

    elok laa mawar cerai jer lah dgn anak mak tuh… fizo tuh biar mak yg bela kasi mkn pakai…. cukup2 lah mawar ko bela fizo sendu tuh.. berlaki canang se msia tp kene bayar bil umah sorang2… nasib baik mawar ni anak org kaya ade business ade keje tetap bole laa tampung diri sendiri… fizo tuh nak menumpang senang smpi bila so elok lah pulangkan ke mak kesayangan dia tuh…

  2. kakikucinghitam says:

    yg lawakkkknyeee retis ni. kate nk komunikasi dgn pasangan je tp masing2 kuorkan statement kt socmed… jadiiiiiiiiii

  3. boo says:

    hmm kalo masalah komunikasi tu mmg penting sgt, klo dh balik umh ngadap hanpon or kje yg xkn pnah abes mmg retak menanti belah .plus klo anak makkk!!!! mostly lelaki yang ank mak!! salunye bini pendam rasa tbe mase angkat kaki. xminat btol. mengada je lebehh!! yg mak2 ni pon xyhla nk campur and sume bnde nk amik tahu, rimass woooo rimassss…. ,doakan bahagia sudahhh.

  4. Anonymous says:

    semuga bahgia semula…yg penting jgn pakai purdah sampai nampak mata….tgk Google arini …”org Berpurdah makan tak bayar..!!! ..dh ler org berpurdah ni Berak kt tempat awam tinggal jer mcm tu, pastu arini makan kat tempat awam tinggal jer mcm tu….dia ingat Tuhan boleh bayar kt Dia…sebab tu saya benci sgt org berpurdah ni…!!!

  5. kelantit says:

    matang nya mawar ni.. saya amat setuju, masalah jangan di canang, nanti sendiri yang malu..

Loading...