Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Mat Salleh Selalu Power, Lelaki Melayu Tak Romantik, Propa Lebih!” – Lana Nodin

Lana Nodin dan keluarga

Bergelar isteri kepada jejaka ‘mat salleh’, pelakon Lana Nordin kini bahagia bersama suami tercinta iaitu David McKienzie yang merupakan ahli sukan bagi permainan bola tampar Olimpik. Pasangan ini turut dilimpahi rezeki apabila telah memperoleh dua orang cahaya mata hasil perkongsian hidup setelah hampir enam tahun mendirikan rumah tangga.

View this post on Instagram

A post shared by Lana Nodin??David Mckienzie (@lananodinmckienzie)

Advertisement

Lana kini juga semakin aktif dalam dunia lakonan setelah agak lama menyepi kerana memilih untuk menguruskan anak-anak dan suami.

Sering terpalit dengan isu seksi dan pelbagai lagi, Lana sekali lagi mencuri perhatian netizen apabila dia baru-baru ini telah mengeluarkan kenyataan yang agak sensitif terutamanya kepada lelaki melayu.

Menerusi sebuah temubual program Borak Kelamin yang ditayangkan di saluran Astro Ria baru-baru ini, Lana mengatakan bahawa lelaki ‘mat saleh’ lebih hebat berbanding lelaki melayu.

View this post on Instagram

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)

Lelaki ‘mat salleh’ always power! Lelaki melayu khatam romantik dia tak sekhatam lelaki mat salleh la. Lelaki melayu kan dia propa lebih..depan lain bila kahwin lain.” ujar Lana ketika ditemubual dalam program tersebut sambil diperhatikan suami di sisi.

Advertisement

Selain Lana, tetamu jemputan yang turut hadir dalam program bual bicara itu iala peguam sivil dan syarie, Ashikin Rahim yang tampil mengupas isu lelaki warga asing yang mengambil mudah isu memeluk agama Islam hanya kerana ingin berkahwin dengan wanita muslim.

Terdahulu, Lana Nodin dan David McKienzie atau nama islamnya Mohd Daud Mckienzie telah selamat bernikah pada 15 Mei 2015 yang lalu.

Hasil perkongsian hidup pasangan ini dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Gia Quinn McKienzie,5, dan William Daud Mckienzie yang kini berusia dua tahun.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. masar

    April 10, 2021 at 8:16 am

    kawen ngn mat saleh ka sapa2 pun yg bukan lelaki melayu mmg lah seronok..bebas nk buat apa pn..solat dh tentu2 la nk buat pn ok xbuat pn ok..kt yg jahil ni nak2 pulak kawen ngn laki bukan islam..sapa yg nk bimbing.????.pakaian terdedah sana sini..sapa nk ,marah..mat saleh tu ka nak marah??? tak kan.!.sedara aku kawen mat saleh hidup pn mcm mat saleh..lelaki me;layu x semua nya jahat..xsemuanya xromantik…

  2. akal ada

    April 1, 2021 at 12:35 pm

    laki ko Filipina ajer lah Bodo

    rakyat USA Tak semesti nya orang putih bahalul

    • Anonymous

      April 6, 2021 at 10:56 am

      Laki dia campur usa filipina

  3. Anonymous

    April 1, 2021 at 9:25 am

    power atas katil ke acane tu? ke wartawan editor propa tangkap horny dengan laki si lana ni?? eh.. editor lelaki? hahahaha

  4. name

    April 1, 2021 at 9:03 am

    geli la tajuk ni

  5. tecit

    March 31, 2021 at 5:09 pm

    lelaki melayu bukan xnk romantik tp nt kene bahan dgn kwn2 sbb budaya kte dari dulu laki kene jd maulana pangkat tok sheikkk. xleh beralah lebih dgn isteri nanti kalah.

Leave a Reply to akal ada Cancel reply

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama