“Maskot” Padang Golf Yang Menyeramkan (Video)

Trending

“Maskot” Padang Golf Yang Menyeramkan (Video)

Buaya

Terdapat seekor maskot di sebuah kelab golf Buffalo Creek, Florida Amerika Syarikat. Kalau maskot ni keluar je, mesti sume orang akan berhenti main golf.

Advertisement

Kalau mengikut nama kelab golf itu sendiri, mesti ramai yang ingat maskot itu adalah seekor kerbau (buffalo), tapi tekaan anda semua adalah silap sama sekali.

Jom tengok apa maskot yang dimaksudkan itu….

Iya…Jawapannya ialah BUAYA….

Menurut pihak kelab golf itu, buaya ini sudah lama tinggal di kawasan padang golf itu dan buaya itu tidak kacau orang yang berada di situ.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

2 Comments

  1. Afif Rayyan

    July 30, 2016 at 6:20 pm

    Kalau aku dah lari lintang pukang.. agak-agakla nak buat maskot camtu

    • shokunin

      July 30, 2016 at 8:23 pm

      tau tak pe…tapi rilek je tengok buaya tu…