Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Masih Tidak Serik, Kali Ini Dengan Perempuan Lain – Bella Astillah Dedah Lagi Kecurangan Aliff Aziz

Penyanyi Bella Astillah menerusi akaun Instagramnya meluahkan perasaan tidak puas hati terhadap seseorang yang dipercayai suaminya, Aliff Aziz.

Advertisement

Bella meminta agar Aliff berhenti menjaja cerita kononnya beliau menghalau suaminya itu daripada rumah.

Pada masa yang sama, Bella sekali lagi mendedahkan kecurangan suaminya, kali ini bersama orang lain pula. Ada individu yang mendakwa melihat Aliff di Johor di dalam kereta bersama seorang wanita beberapa hari lalu.

Sebelum ini, Aliff pernah mengecewakan hati isterinya sekitar tahun 2017 apabila dikatakan menjalinkan hubungan dengan pelakon Afifah Nasir. Bagaimanapun, kerana perasaan cinta dan sayang , Bella ketika itu memaafkan suaminya, Aliff juga berjanji beliau akan berubah dan tidak akan mensia-siakan isterinya lagi.

Advertisement

Namun, baru-baru ini  Aliff  ‘kantoi’ curang buat kali kedua bersama pelakon baru, Oktovia Manrose. Berita kecurangan itu didedahkan oleh Bella sendiri dimana beliau menerima kiriman rakaman video daripada seseorang menerusi Instagramnya yang menunjukkan Aliff dan Oktovia mesra dan berhibur di sebuah kelab.

Kontroversi kecurangan Aliff kali ini betul-betul membuatkan Bella kecewa serta sudah tawar hati dan redha sekiranya perceraian adalah jalan terakhir dan terbaik buat mereka berdua.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

77 Comments

  1. Aida Musa

    March 25, 2019 at 7:35 pm

    What do u want actually bella? Kau mahu orang kata alif tu jahat? .. yes he is, semua orang sudah tahu even sebelum kamu berdua kawin bha. Kamu harapkan dia berubah? Come on, u know he wont. He never take u seriously pun. Now its your call. To continue playing drama or to move on. Kes kamu ni kan bella, pegawai penyiasat polis pun menyampah, tak nak layan .. ko ingat sama kes yang pertama dulu? IO maki lepas ko tarik balik report kan? Sudahlahh ..

  2. Anonymous

    March 25, 2019 at 7:30 pm

    Tak takut HIV ke

  3. SOMEONE

    March 25, 2019 at 4:16 pm

    LELAKI.. Makin disekat di halang makin menjadi2..kalau sayang telan dan hadaplah selagi boleh. Hal ini akan berlarutan tiada penghujungnya melainkan yg empunya diri sendiri yg menghentikan dan tarik diri. Sebenarnya bini yg tak sanggup kehilangan laki dan laki pula tak kisah pn sebenarnya. Nak tggu smpai diceraikan ke? Sebelum kita dibuang baiklah kita mengundur diri dulu. Itu yg terbaik..Dari pengalam sendiri. Bila kita buang satu masalah kita akan dapat rase beban yg semakin berkurang

  4. Bella Sucks

    March 25, 2019 at 2:03 pm

    WHO CARES?
    Dah bosan dengan drama bodoh kau.

    You are like the girl who cried wolf.

  5. anndee

    March 25, 2019 at 1:28 pm

    hidup ni ada pilihan bella.. nk terus sakit jiwa atau nk bahagia.. its up to u.. talak mmg di tgn suami. tp kita ada mahkamah kan. ikut cr yg btol jer. simple..

    • Anonymous

      March 25, 2019 at 1:59 pm

      nk jdi janda tidak semestinya kena tunggu laki jatuhkan talak…belakang surat nikah ada salah satu nya sbb Bella nk cerai.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama