Written by Bella | March 25th, 2019

Penyanyi Bella Astillah menerusi akaun Instagramnya meluahkan perasaan tidak puas hati terhadap seseorang yang dipercayai suaminya, Aliff Aziz.

Bella meminta agar Aliff berhenti menjaja cerita kononnya beliau menghalau suaminya itu daripada rumah.

Pada masa yang sama, Bella sekali lagi mendedahkan kecurangan suaminya, kali ini bersama orang lain pula. Ada individu yang mendakwa melihat Aliff di Johor di dalam kereta bersama seorang wanita beberapa hari lalu.

Sebelum ini, Aliff pernah mengecewakan hati isterinya sekitar tahun 2017 apabila dikatakan menjalinkan hubungan dengan pelakon Afifah Nasir. Bagaimanapun, kerana perasaan cinta dan sayang , Bella ketika itu memaafkan suaminya, Aliff juga berjanji beliau akan berubah dan tidak akan mensia-siakan isterinya lagi.

Namun, baru-baru ini  Aliff  ‘kantoi’ curang buat kali kedua bersama pelakon baru, Oktovia Manrose. Berita kecurangan itu didedahkan oleh Bella sendiri dimana beliau menerima kiriman rakaman video daripada seseorang menerusi Instagramnya yang menunjukkan Aliff dan Oktovia mesra dan berhibur di sebuah kelab.

Kontroversi kecurangan Aliff kali ini betul-betul membuatkan Bella kecewa serta sudah tawar hati dan redha sekiranya perceraian adalah jalan terakhir dan terbaik buat mereka berdua.

77 responses to Masih Tidak Serik, Kali Ini Dengan Perempuan Lain – Bella Astillah Dedah Lagi Kecurangan Aliff Aziz

  1. Anonymous says:

    zakar bukan satu

  2. anon says:

    tak ada sapa ke nak sambung cerita nasi kak wok???

  3. Anonymous says:

    pompuan bodoh

  4. Anonymous says:

    Bella ni suka disakiti lepas tu dia balas dendam dlm IG. Lepas tu berbaik balik…laki muah-muah/pujuk rayu dia rasa bangga kot? Mcm sakit otak budak ni.

  5. Sarjat says:

    Buah kemaluan merata2. Sedia duit je jantan berator.

  6. Anonymous says:

    sebelum kena HIV…lebih baik cau cin cau

    • Lelaki gay ada hiv says:

      Kat mlysia ni jantan melayu la yg plg tggi pratus ada Hiv.. tp senyap2.. pastu p g yransfer pd org lain..
      Bt mostly bab gay activity.. bodoh btl jns llki bangang mcm ni..

  7. Anonymous says:

    aku dh ckp kt ko itu hari, dh cerai baru ceritakn pada kami.

  8. Sajat says:

    Im quite surprise why girls like him so much eventhough he cheat. Does he have a big cock or something?

  9. Anonymous says:

    lelaki byk jenis jahat
    1. kaki botol
    2. kaki betina
    3.kaki judi
    4. kaki jalan
    5. kaki temberang
    6. kaki tidur

    dlm ni ada 3 mgkn laki ko

  10. Lavender says:

    Sebenarnya u menggalakkan org hina suami u sendiri. Dalam Islam x ajar bukak aib suami.. klau u sggup.bukak aib suami u sendiri why not minta cerai je? U sendiri pun not perfect at all.. menari kiki terlompat2 let all the netizens see.. not nice la syg.. jadilah women with class.. pls.

  11. baik diam jer,,,, xsuka pegi pejabat agama… bnda bole setle laki bini,,, bila buat status camni satu malaysia tau laki u camana.. l ni jgn dicabar yg kesian u p de anak… diorg xpe ank boleh buat lagi… kalau masih syg baik diam je ,,, l ni mmg gatal tp kalau da mmg saja nk gatal camni baik bla je buang masa…

  12. demm says:

    Suami ko xakan berubah bella..tak payah nk update post mcmnie lg..crita ko ni xakn hbis selagi ko msih terima si aliff tue suami ko…

  13. dugaan says:

    duhhh, ko tinggal je la laki ko bella oii, meroyan sampai ke jannah laa ko bella klu hadap laki ko ni.

  14. Anonymous says:

    Okay now you’re getting annoying bella. Hentilah rendahkan maruah diri. Buat apa nak stay dengan lelaki yang tak reti hormat? Sebab anak? So what will your son learn from all these? Fikir untuk jangka masa panjang.

  15. ikan says:

    penat lah baca citer ko ni bella. bodoh tu jangan tunjuk sangat.

  16. anndee says:

    hidup ni ada pilihan bella.. nk terus sakit jiwa atau nk bahagia.. its up to u.. talak mmg di tgn suami. tp kita ada mahkamah kan. ikut cr yg btol jer. simple..

    • Anonymous says:

      nk jdi janda tidak semestinya kena tunggu laki jatuhkan talak…belakang surat nikah ada salah satu nya sbb Bella nk cerai.

  17. Bella Sucks says:

    WHO CARES?
    Dah bosan dengan drama bodoh kau.

    You are like the girl who cried wolf.

  18. SOMEONE says:

    LELAKI.. Makin disekat di halang makin menjadi2..kalau sayang telan dan hadaplah selagi boleh. Hal ini akan berlarutan tiada penghujungnya melainkan yg empunya diri sendiri yg menghentikan dan tarik diri. Sebenarnya bini yg tak sanggup kehilangan laki dan laki pula tak kisah pn sebenarnya. Nak tggu smpai diceraikan ke? Sebelum kita dibuang baiklah kita mengundur diri dulu. Itu yg terbaik..Dari pengalam sendiri. Bila kita buang satu masalah kita akan dapat rase beban yg semakin berkurang

  19. Anonymous says:

    Tak takut HIV ke

  20. Aida Musa says:

    What do u want actually bella? Kau mahu orang kata alif tu jahat? .. yes he is, semua orang sudah tahu even sebelum kamu berdua kawin bha. Kamu harapkan dia berubah? Come on, u know he wont. He never take u seriously pun. Now its your call. To continue playing drama or to move on. Kes kamu ni kan bella, pegawai penyiasat polis pun menyampah, tak nak layan .. ko ingat sama kes yang pertama dulu? IO maki lepas ko tarik balik report kan? Sudahlahh ..

  21. Bila says:

    Bella sendiri kata dirinya tahu dan kenal benar perangai suami. Tetapi, setiap kali suami kantoi dgn pelakon wanita/selebriti, mula lah kecoh sana sini, salahkan perempuan lain. Netizen pun simpati. Apa motif Bella ni? Ramai je pasangan artis suami-isteri/bertunang yg bergaduh/curang/salah faham/berpisah/bercerai, tapi senyap hal rumahtangga masing2 walaupun ditanya wartawan.