February 7th, 2020

Nampaknya usahawan kosmetik penuh kontroversi, Nur Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman sedikit pun tidak terkesan dengan kecaman masyarakat dan tetap tenang mengerjakan ibadah umrah di Tanah Suci serta meneruskan kehidupannya seperti biasa.

sajat video cium kaabah

Masih lagi mengenakan jubah wanita dan bertudung, Sajat memuat naik video dia menangis dan mencium Kaabah di Insta Story. Dia juga memuat naik beberapa lagi foto dirinya mengenakan jubah dan turut berpurdah.

Menerusi kapsyen yang ditulis, Sajat memohon keampunan Allah atas segala dosa yang dilakukannya sebelum ini.

 

 

sajat cium menangis kaabah

Bagaimanapun, dia menutup ruang komen di Instagram mungkin kerana tidak mahu terus menerima kecaman netizen.

sajat menangis cium kaabahTerdahulu, Sajat berkata, soal pemakaian biarlah antara dirinya dengan Allah SWT asalkan niat utama dia ke sana adalah untuk beribadah.

9 responses to “Masih Berpakaian Wanita, Sajat Kongsi Video Menangis Cium Kaabah”

  1. Anonymous says:

    Tak payah up lagi cita pasal dia…semak…boikot pls

  2. Anonymous says:

    Spesis macam kau lah senang sangat mengongkan orang. diam lah. Allah bagi akal, fikir.

  3. minah jambu lov tv terlajak laris best.. says:

    kan dia dh cakap biar dia dengan Allah saja yg korang ni semua nak bising2 dh nape ? korang jaga diri sendiri n dosa pahala sendiri la nak jaga dosa pahala orang nak buat ape mengong !

  4. Anonymous says:

    His not her…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini