Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Masih Berpakaian Wanita, Sajat Kongsi Video Menangis Cium Kaabah

sajat menangis cium kaabah

Nampaknya usahawan kosmetik penuh kontroversi, Nur Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman sedikit pun tidak terkesan dengan kecaman masyarakat dan tetap tenang mengerjakan ibadah umrah di Tanah Suci serta meneruskan kehidupannya seperti biasa.

sajat video cium kaabah

Advertisement

Masih lagi mengenakan jubah wanita dan bertudung, Sajat memuat naik video dia menangis dan mencium Kaabah di Insta Story. Dia juga memuat naik beberapa lagi foto dirinya mengenakan jubah dan turut berpurdah.

Menerusi kapsyen yang ditulis, Sajat memohon keampunan Allah atas segala dosa yang dilakukannya sebelum ini.

 

 

sajat cium menangis kaabah

Bagaimanapun, dia menutup ruang komen di Instagram mungkin kerana tidak mahu terus menerima kecaman netizen.

sajat menangis cium kaabahTerdahulu, Sajat berkata, soal pemakaian biarlah antara dirinya dengan Allah SWT asalkan niat utama dia ke sana adalah untuk beribadah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. Anonymous

    February 9, 2020 at 7:36 pm

    Tak payah up lagi cita pasal dia…semak…boikot pls

  2. Anonymous

    February 8, 2020 at 11:06 am

    Spesis macam kau lah senang sangat mengongkan orang. diam lah. Allah bagi akal, fikir.

  3. minah jambu lov tv terlajak laris best..

    February 8, 2020 at 12:07 am

    kan dia dh cakap biar dia dengan Allah saja yg korang ni semua nak bising2 dh nape ? korang jaga diri sendiri n dosa pahala sendiri la nak jaga dosa pahala orang nak buat ape mengong !

  4. Anonymous

    February 7, 2020 at 8:06 pm

    His not her…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top