June 25th, 2014

Biasalah artis awal-awal memang tak mengaku bercinta. Tup-tup tak lama kemudian keluarlah pengakuan dah putus cinta. Bila masa bercinta pun tak tahulah. Namun dalam bab Lana Nordin dan Mas Khan ini, Abang Nara percaya mereka berdua belum sampai ke tahap percintaan lagi. Masing-masing pun baru mengenali antara satu sama lain. Orang kata baru nak kenal-kenal lah.
mas khan dan lana nordinMas Khan ini orangnya pun nampak kacak. Nampak sesuai dengan Lana Nordin. Macam biasa umur Mas Khan jauh lebih muda daripada Lana Nordin. Selaku pelakon senior, Lana Nordin membawa Mas Khan yang merupakan pelakon junior ke majlis untuk berkenalan dengan orang dalam industri. Kalau Abang Nara jadi Mas Khan, memang terharu dibuatnya. Kata Lana:-

Kami kawan dan rapat sejak sebulan lalu. Kami masih dalam proses mengenali dan belum ke tahap bercinta lagi. Saya tak mahu lagi letakkan status kami ini sebagai bercinta atau pasangan kekasih sebab masih awal lagi.

Dia pun masih baru dalam industri. Kebetulan dia jadi hero saya dalam filem ‘Biasan’. Jadi saya rasa tak salah saya bawa dia ke majlis sebegini untuk pendedahan dia. Sambil tu sikit sebanyak dia dapat pendedahan dan berkenalan dengan pihak media.

Dia seorang yang easy going, terbuka dan senang nak berborak. Dia tak kisah tentang hal yang remeh-temeh. Semua orang ada sejarah kan. Walaupun dia baru berusia 20-an, dia matang.

Dia tak kisah pun tentang kisah-kisah kontrovesi saya yang lalu. Dia pun bijak menyesuaikan diri dia dengan kawan-kawan saya. Dia dengan giler-giler dia, saya dengan giler-giler saya. Kami bole ngam lah

mas khan dan lana nordin

Semoga hubungan Lana Nordin dan Mas Khan akan berubah daripada kawan kepada kekasih dalam masa terdekat ini. Lana pun pasti mahu mengubati hatinya yang luka selepas tewas dalam percintaan palsu Johan As’ari sebelum ini. Namun diharap kedua-duanya jangan terburu-buru. Kenal diri masing-masing terlebih dahulu sebelum buat apa jua keputusan. Yang penting, kebahagiaan boleh dikecapi.

P.S: Perkampungan kucing di Taiwan


Comments are closed.

Loading...