Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Marsha Masuk Hospital Akibat Telan 30 Biji Pil

Terkejut beruk dengar berita Marsha Milah Landoh yang dimasukkan ke hospital pagi tadi akibat menelan 30 biji pil. Rasanya Marsha masih tak sedarkan diri lagi. Agaknya apa masalah yang menekan Marsha sehingga sanggup menelan 30 biji pil. Kesian la pulak. Tekanan jadi artis kot.

marsha telan pil

Advertisement

Semoga Marsha cepat sembuh dan janganlah makan pil banyak-banyak lagi. Makan seketul dua tak apalah. Kalau yang jenis makan banyak-banyak nie selalunya orang nak bunuh diri. Harap-harap Marsha tak berfikiran begitu.

UPDATE: Ini bukan gimik Marsha tetapi benar-benar berlaku. Ini serius.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

112 Comments

  1. putri antasha

    February 3, 2012 at 10:58 pm

    ko ni mmg pecah rekod lah marsha…banyak jugak artis dapat masalah ,xda pun sampai bnuh diri..kau ada akal untuk pikir jauh ke..ish2 sayang je tuhan bg otak kan…tp pendek akal..org smua nak idup lama …kculi ajal maut tuhan yg ttukan,ko x,nak cepat tanam diri pppffffffftttttttttttt…sabar marsha oiii….kalau lapar makn je pil yg ada k..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top