September 8th, 2011

Terkejut beruk dengar berita Marsha Milah Landoh yang dimasukkan ke hospital pagi tadi akibat menelan 30 biji pil. Rasanya Marsha masih tak sedarkan diri lagi. Agaknya apa masalah yang menekan Marsha sehingga sanggup menelan 30 biji pil. Kesian la pulak. Tekanan jadi artis kot.

marsha telan pil

Semoga Marsha cepat sembuh dan janganlah makan pil banyak-banyak lagi. Makan seketul dua tak apalah. Kalau yang jenis makan banyak-banyak nie selalunya orang nak bunuh diri. Harap-harap Marsha tak berfikiran begitu.

UPDATE: Ini bukan gimik Marsha tetapi benar-benar berlaku. Ini serius.


112 responses to “Marsha Masuk Hospital Akibat Telan 30 Biji Pil”

  1. putri antasha says:

    ko ni mmg pecah rekod lah marsha…banyak jugak artis dapat masalah ,xda pun sampai bnuh diri..kau ada akal untuk pikir jauh ke..ish2 sayang je tuhan bg otak kan…tp pendek akal..org smua nak idup lama …kculi ajal maut tuhan yg ttukan,ko x,nak cepat tanam diri pppffffffftttttttttttt…sabar marsha oiii….kalau lapar makn je pil yg ada k..

Loading...