Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Mama, Harimau Pun Nangis Tengok Ni” – Ameera Khan Terpegun Lihat Foto Ibu Semasa Muda

noor kartini

Bohonglah kalau ada yang kata bahawa mereka tidak kenal dengan keluarga usahawan wanita Neelofa. Aktif di media sosial dan dalam bidang perniagaan, keluarga berasal daripada Kelantan ini ternyata sering menjadi perhatian ramai.

Meskipun isu penjenamaan ‘Harimau Daging’ baru sahaja reda namun ibu Neelofa dan adik-beradiknya yang lain kekal aktif di Instagram bagi berkongsi kehidupan seharian mereka.

Advertisement

Terbaru, Ameera Khan ataupun ‘Little Miss Khan’ dilihat telah berkongsi beberapa gambar ibunya, Datin Noor Kartini ketika masih lagi muda. Cantik sungguh!

noor kartini noor kartini noor kartini

Bahkan gadis itu sendiri terpegun dengan kecantikan ibunya itu,

“Mama, harimau pun nangis tengok ni.”

Advertisement

Daripada foto tersebut, memang jelas terpancar seri wajah Noor Kartini ketika muda. Nampak elegan betul dengan penampilan busan hitam dan juga putih.

noor kartini noor kartini

Kalau anak sendiri terpegun, rasanya ramai netizen di luar sana turut tak dapat menafikan kecantikan Noor Kartini sehingga kini kan?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. Siti Covid

    January 21, 2021 at 2:50 pm

    tengok gaya mak dia posing masa muda tu dah tau menurun kat anak2….family toxic…nak menegangkan benang yang basah sanggup kuarkan gambar mak dia tanpa hijab….fikir2 kan lah

  2. brunes

    January 21, 2021 at 10:19 am

    lapar attention anak beranak, memang keturunan anak2 dajjal

  3. Anonymous

    January 21, 2021 at 9:49 am

    Allahhu….. cukup-cukuplah…bukan keluarga awak sorang jer yang cantik-cantik…..ramai lagi yang cantik di luar sana….xperlu nak bangga sangat…

  4. sigh

    January 20, 2021 at 11:32 pm

    Tak menangis pun.biasa sahaja

    • Siti Covid

      January 21, 2021 at 3:04 pm

      menangis pon tak……..meraung pon tak….

  5. Huh

    January 20, 2021 at 10:39 pm

    Bgi pndapt saya..biasa je…yg biasa2 je

    • Persatuan Harimau

      January 21, 2021 at 2:35 pm

      Saya mewakili persatuan harimau ingin menyatakan kmi tidak sedikit pun mnangis ataupun mnitiskan airmata mliat gambar tersebut. Sekian.

      Jgn asyik2 sebut nama persatuan kmi! Kmi tak lapar attention! Rawwwrrrr!

Loading...
To Top