Makanan Food Truck Dibidas Mahal Taraf Yahudi, Rasa Tidak Sedap

Trending

Makanan Food Truck Dibidas Mahal Taraf Yahudi, Rasa Tidak Sedap

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, peniaga makanan di Malaysia mengambil inisiatif untuk berniaga menggunakan trak atau lebih dikenali sebagai food trucks. Biasanya, food trucks sering kelihatan di festival dan karnival, terutamanya di tempat seperti Dataran Merdeka.


Seorang pengguna Twitter @hadzrinaqmal mendedahkan, makanan di sebuah food truck yang dibelinya di kawasan KLCC bukan saja mahal, tetapi tidak sedap.

Advertisement

Tweet beliau menjadi tular di Twitter dengan ramai memberi pandangan dan menceritakan pengalaman mereka membeli dan makan makanan trak.

Overpriced

Makanan food truck sama saja, semua tak sedap mana

Di luar negara, makanan food truck murah, tetapi di Malaysia…

Setelah aduan ini tular di media sosial, pengguna Twitter itu telah dihubungi wakil peniaga food truck KLCC yang meminta maaf dan memberitahu akan memperbaiki kualiti makanan di masa akan datang.

Sebenarnya ada food truck yang menghasilkan makanan yang sedap dan berkualiti, cuma ia tidak banyak. Apa pun selepas aduan ini tular, diharap semakin ramai pengusaha makanan memperbaiki kualiti dan kesedapan makanan yang dijual supaya perniagaan terus maju. – amazingnara.com

Sumber: Hadzrin Aqmal

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...