“Mak Sakit, Dia Selamba Onani Di Depan” – Puteri Balqis Merana Hidup Dengan Bapa Kandung ‘Nafsu Binatang’?

Hiburan

“Mak Sakit, Dia Selamba Onani Di Depan” – Puteri Balqis Merana Hidup Dengan Bapa Kandung ‘Nafsu Binatang’?

Memulakan karier sejak kecil, Puteri Balqis atau lebih mesra dikenali sebagai Aqish sering menjadi perhatian orang ramai. Jika dulu namanya sering mendapat pujian kerana lakonan, namun kini namanya ada dikaitkan dengan kontroversi-kontroversi ‘panas’.

Dia kini dilihat sudah kembali semula aktif berlakon setelah sekian lama, tidak mengambil pusing komen-komen negatif diterima daripada netizen yang mengecam penampilan seksinya.

Advertisement

Bagaimanapun, pendedahan pelakon itu baru-baru ini sememangnya mengejutkan ramai pihak dan tidak akan pernah menyangka gadis terbabit serta ibunya hidup dalam keadaan terseksa beberapa tahun sebelum ini.

Melalui saluran YouTube Brosgangs, Aqish telah membuka cerita mengenai perangai sebenar bapa kandungannya yang membuatkan dia menjadi dirinya sekarang ini.

Menurut Aqish sambil berlinangnya air mata, dia yang masih kecil ketika itu bersama ibu terpaksa hidup dengan ‘nafsu binatang’ bapa dan antara perbuatan jijik yang dilakukan adalah serangan seksual.

Dia suruh saya tengok porn masa umur 5 tahun. Mak sakit, dia selamba masturbate dekat depan.

Dalam pada masa yang sama, pelakon itu sempat meminta maaf kepada ibu tercinta sebab tidak dapat menahan diri lagi daripada tidak bercerita mengenai hal ini kerana ‘penat’ melihat ibunya sering dicemuh ramai.

komen netizen

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen berasa simpati atas apa yang telah dilalui oleh ibu serta gadis terbabit dan dalam pada itu, warganet juga berharap agar orang ramai untuk tidak lagi menjatuhkan hukuman sesuka hati kepada dua beranak itu selepas Aqish menceritakan hal sebenar ini.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

Puteri Balqis
10 bulan lalu

"Hidup Saya Dah 'Complete'.." - Bapa Lama Hilang, Puteri Balqis Akui Lebih Bahagia Bersama Ibu

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : YouTube

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

18 Comments

  1. taksukatipu2

    September 8, 2022 at 12:58 pm

    cerita dia ni mcm lain mcm sikit..budak 5 tahun mana nak ingat benda2 mcm ni..aku masa 5 tahun tak ingat pun apa aku buat..dah masuk sekolah rendah 7-8 tahun oklah aku ingat juga sikit2..lagipun dia pernah kelepet satu Msia pasal cerita kanser hati dia dulu..dia tak sakit, tapi jaja cerita dia sakit kanser, siap lauk2 tambahan dari dia dan mak drug addicts dia..ada pihak2 tampil beri bantuan duit, sumbangan, etc..so, agak sukar juga aku nak percaya cakap dia ni..

  2. Nzzz

    September 8, 2022 at 6:24 am

    Nyampah weh.. xde filter lgsg bila host bckp ng remaja ng isap rokok.. bahasa sampah siap guna perkataan f*** .. terserlah bodo dari budak 15 tahun kat depan ko tu..

  3. Al-Boom

    September 5, 2022 at 5:31 pm

    Apapun berfikir banyak kali sebelum bertindak satu kali yang menyebabkan anda terjerumus ke lembah hina. Hanya kepada Allah kita berserah.Amin yrba.

  4. Anonymous

    September 5, 2022 at 10:19 am

    Ini adalah Awareness. Tahniah kepada Aqish kerana Berani berkongsi. Kerana ramai mangsa2 seperti Balqish diluar sana seusia Balqish yg tidak tahu apa yg mereka hadapi dan mereka takut akan kecaman masyarakat terhadap mereka sehingga mereka menyembunyikan dan menderita sendirian. Sepatutnya mangsa2 diberi panduan dan sokongan bila mereka mendedahkan apa yg mereka hadapi supaya hukuman setimpal dapat diberikan kepada suspek dan mangsa2 tidak terusan menderita.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...