Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mahu Kejuaraan Aishah Ditarik Balik, Datuk Seri Vida Mohon Maaf

Gara-gara merasa geram dengan tindakan Aishah berikutan kontroversi hadiah berlian, sebelum ini Datuk Seri Vida pernah mencadangkan agar pihak Astro menarik balik kemenangan Aishah di GV4. Tentu sekali perkara itu mengudang kemarahan ramai dan beliau teruk dikecam oleh netizen.

Advertisement

Walaubagaimanapun, DSV memohon maaf di atas cadangannya dan menjelaskan kenyataan yang beliau keluarkan itu ketika dalam keadaan marah.

Saya pun terkejut sebab tiba-tiba dia (Aishah) tubik (keluar) dalam media sosial cakap palsu. Marilah jumpa saya dulu, kenapa nak tubik dulu. Saya pun ada angin juga, masa tu mulut  geram, jadi itulah yang tertubik. Itu saya minta maaf.

Dalam pada itu, tetap mempertahankan pendapat dan kenyataan beliau bahawa program GV sememangnya bertujuan untuk menaikkan artis ‘sendu’.

Sekiranya perkataan sendu itu mengguris hati siapa-siapa yang terasa dia sendu,  kenapa dia terasa dia sendu, buatlah sesuatu supaya tak sendu. Yang sendu tu kenapa terasa, ‘wake up’, ‘move on’, jadikan diri anda tak sendu.

Sejujurnya, kedua-dua belah pihak iaitu Aishah dan DSV tegas dengan pendirian masing-masing. Namun, kami tetap berharap kemelut antara mereka ini dapat diselesaikan dengan cara yang baik.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 Comments

  1. nammy

    October 11, 2018 at 2:44 pm

    makcik ni. mengaku jela palsu. dah ada bukti pun xnak terima lagi. pelikla. susah sgt ke minta maaf. tapi yela kalau minta maaf memg betul la brg kema sy dia pakai n jual tu palsu huhuhuhu. habesla bisnens dia.

  2. mak jemah dasat

    October 11, 2018 at 1:46 pm

    tapikan.. betullah apa yg DSV cakap.. siapa makan cili dia yang rasa pedas.. dah sendu tu sendu jela…

    • Anonymous

      October 11, 2018 at 1:55 pm

      Yang sendu tu vida laa….rs2 klu dia x taja program or x paksa artis2 sendu beli produk dia ko rs ade ke org tau dan nk beli produk fake dia tu???xde kann….pggl org sendu..y sendu tu laa ko terhegeh2 mnta beli produk ko…..vida sbnrnye y plg sendu termasuk produk dia…

  3. Hehehe

    October 11, 2018 at 11:21 am

    Ini dialog Allahyarham Ahmad Nisfu sgt sesuai buat DSV: “Kecik2 tanak mampos, dah besar menyusahkan orang pulak..!!!”

  4. Anonymous

    October 11, 2018 at 10:57 am

    Asal mcm sibuk dgn hal berlian palsu ea??hal tanah sekangkang kera yg aisyah tunggu bertahun tu cam senyap plak ye..
    Si badut bibir terjuih ni perangai mcm musibat..sanggup jd badut semata2 nk jual produk sampah..ha..sampah mcm ko la yg backup [email protected]@pencacai vida..geram plak aku..huh

  5. Anonymous

    October 11, 2018 at 10:52 am

    Gasaklh kau 2 2 badak berentap..yg jelas 2 2 ada ego memasing..sendu tu maksudnya dh x meletup x panas lg dlm industri..kenapa artis nk sentap sdgkn dlm komen ni pun selalu ckp artis yg dh x berapa laku tu sendu..aisyah sblum GV mmg agak sendu..yg si Vida gemok pulak mmg ego melangit..turn n twist mmg pakar dia..amik kau..Aku mmg x suka org gaduh kat media. ..kurang adab..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama