Mahu Jadi Animator, Netizen Kagum Lihat Lukisan Ala-Ala Gawx Art Kanak-Kanak Berusia 11 Tahun Ini

Kehidupan

Mahu Jadi Animator, Netizen Kagum Lihat Lukisan Ala-Ala Gawx Art Kanak-Kanak Berusia 11 Tahun Ini

Seorang kanak-kanak berusia 11 tahun ini mencuri tumpuan netizen dengan bakat melukis yang luar biasa ditonjolkan olehnya. Walaupun baru berusia 11 tahun, Amir Addeen Abduh mampu menghasilkan lukisan yang cukup kreatif sejak berusia 9 tahun.

Amir menjadikan Gawx Art sebagai inspirasinya untuk melukis dan sering menonton video di YouTube bagi meningkatkan skillnya. Difahamkan, kanak-kanak ini mula menunjukkan minat melukis ketika berusia 9 tahun dan mula serius jadikan ia sebagai hobi ketika berusia 10 tahun.

Advertisement

lukisan gawx art

lukisan gawx art

Dia juga mendapatkan sokongan sepenuhnya daripada kedua ibu bapanya dalam meneruskan hobinya itu kepada sesuatu yang lebih seirus. Malah, Amir turut memasang cita-cita mahu bergelar sebagai animator apabila dewasa nanti.

Perkongsian di Twitter ini membuatkan rata-rata netizen turut kagum melihat bakat yang ditunjukkan pada usia muda ini. Kebanyakannya tidak lupa memberikan kata-kata semangat dan sokongan kepada Amir bagi meneruskan cita-citanya ini.



Dengan bakat dan gaya tersendiri dalam lukisannya ini, tidak mustahil jika Amir mampu mengorak langkah ke peringkat antarabangsa apabila dewasa kelak. Selamat maju jaya diucapkan dan semoga berjaya mencapai cita-cita untuk menjadi seorang animator pada masa hadapan.

Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook & Twitter Amazingnara untuk mendapatkan berita sensasi dan terkini di seluruh dunia.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...