Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mahu Cari Pengganti, Intan Liana Tidak Fobia Kahwin Lagi

Dilanda pelbagai ujian dan derita sehingga rumah tangganya runtuh, bekas isteri kepada pemuzik Ude Wahid iaitu Intan Liana enggan terus berduka mahupun merasa fobia untuk berkahwin lagi.

Advertisement

Menjawab beberapa soalan daripada netizen menerusi fungsi pertanyaan di Insta Story, Intan memberitahu beliau ada keinginan untuk mencari pengganti tetapi kali ini beliau akan lebih berhati-hati dalam memilih pasangan hidup. Kalau boleh, Intan mahukan seorang yang mempunyai pegangan agama yang baik dan bertanggungjawab.

Kata Intan, perkahwinan adalah tuntutan dalam agama Islam, tetapi buat masa ini beliau masih belum terfikir mengenainya.

Advertisement

Gagal sekali dalam rumah tangga tidak bermakna seseorang itu harus putus asa. Kadang-kala Tuhan itu mempunyai perancangan yang lebih baik buat anda. Kami kagum dengan Intan yang tidak membuka aib bekas suaminya dan cuba bekerja keras untuk anak-anak. Memang luka itu ada kalanya susah untuk sembuh tetapi siapa tahu, cinta baharu nanti dapat membuatkan Intan dan anak-anak kembali bahagia?

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 Comments

  1. Anonymous

    July 16, 2018 at 7:37 pm

    Biar janda sampai mati kan intan dari dpt laki dayus gila pantat retis… lepas tu lari dgn retis buat cerita sedih minta simpati netizen supaya bini retis di beti job… nanti x ada duit mau sara dia…. dayus dan pengecut x ada telur

  2. benci, love intan

    July 16, 2018 at 7:14 pm

    anak sulung muka si ude, yang lg satu muka intan mmg comel sama seperti mamanya! semoga intan jumpa jodoh yang lebih baik amin

  3. Anonymous

    July 16, 2018 at 4:15 pm

    bunuh diri lah ude nanti ingat masakan intan ………. intan ni pandai masak……. itulah ude terpaksa pura2 suka masakan lain sebab dia asyik ingat intan………. dalam astro pun laki bini ni minta simpati……….. tapi takut bagi tau bila mereka mula bercinta…… maklumlah bercinta lama sudah ………. Hingga ude menderita batinnya itulah sanggup kawin sembunyi2 lepas tu lari ke rumah retis sebab kerang retis pandai gigit batang ude… sampai lupa anak2 bini kan ude……. sampai telur pun habis di masak balut roti

  4. Anonymous

    July 16, 2018 at 2:41 pm

    Bagus intan. Bagus.. i sokong je sesiapa yang tutup buku lama dan move on. Lagi cepat lagi bagus. Semua manusia berhak atas kebahagiaan masing2. Ya allah kurniakanlah intan seroang suami yang tersangat sangat sangat sangat baik dan hensem

    • Anonymous

      July 16, 2018 at 2:53 pm

      kalau tak hensem tak nak lah?? sampai mati lah kau janda dik.

    • wekkkkkkk

      July 16, 2018 at 3:00 pm

      tak yh hensamlh, janji bujang dan dlm bank byk duit.

    • damai

      July 16, 2018 at 3:57 pm

      dia cuma cakap “comel, caring, bertanggung jawap, rajin dan paling penting solat x tinggal”, mana ada dia ckp hensem.

    • Anonymous

      July 16, 2018 at 4:14 pm

      anon 2.53pm ckp..

    • Anonymous

      July 16, 2018 at 7:18 pm

      Biar janda sampai mati kan intan dari dpt laki dayus gila pantat retis… lepas tu lari dgn retis buat cerita sedih minta simpati netizen supaya bini retis di beti job… nanti x ada duit mau sara dia…. dsyus dan pengecut x ada telur

    • minah jambu say NO to drugs

      July 16, 2018 at 7:50 pm

      kalau nak cari laki biar sedap mate memandang…kalau tak hensem pon kalau hati dh suka n selesa baik bertangung jawab rajin berkerja untok masa depan keluarga teruskn saja…nak harap yg hensem aje tapi kawin senyap2 ngan bini kedua ape kejadah nye ! pastu dh tkde hati pulak kate nye haram jad kan jantan cngitu ! jantan yg semacam itu hidup dia tidak akan senang dari masa ke semasa…sabar ye intan semoga u bahgia ngan anak2 ..dapat jodoh yg baik2 dn di murah kan rezeki kini dan selama nye..

    • SyaDeL

      July 16, 2018 at 3:53 pm

      Intan ni lawaa ape.. tgk gambar fdie sebelum kawin dlu berisi skit alahai comelnye.. jomla kita gemuk bersama Intan.. Ade tips utk bagi gemuk skit x? Dah mkn vitamin, melantak byk, bersenam, mkn ubat cacing, beranakpun dh.. tp naik x naik2.. Nak dapat BMI yg ideal je,,

  5. prihatin

    July 16, 2018 at 2:38 pm

    Kawin ngan Hafiz hamidun jekkk senang.

    • Anonymous

      July 16, 2018 at 3:18 pm

      dia nak carik yang comel katanya…kuikuikuiiii

Loading...
To Top