Written by AbangNara | September 6th, 2013

Walaupun penceraian itu adalah halal, namun ia adalah perkara yang paling dibenci Allah. Namun kalau memang sudah tertulis jodoh tidak mampu bertahan, siapalah kita untuk menghalang kehendakNya. Semalam, di Mahkamah Rendah Syariah Seremban, penceraian antara pasangan Aidil Zafuan dan Rita Rudaini telah pun disahkan.

null

Hakim Syarie, Hamizan Mohd. Nor mengesahkan cerai talak satu yang dilafazkan Mohd. Aidil menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) pada 4 Ogos lalu. Aidil memberitahu mahkamah yang SMS dihantar di dalam keadaan sedar dan tanpa dipengaruhi sesiapa. Rita juga memberitahu yang dia menerima dan memahami isi SMS daripada suaminya itu.

null

Semoga penceraian ini tidak menjadi titik hitam di dalam kehidupan mereka berdua. Jadikannya ia sebagai satu titik permulaan untuk kehidupan yang lebih bahagia, aman dan tenang di masa hadapan. Apa pun, diharap masing-masing jangan lupa tanggungjawab terhadap anak hasil perkongsian hidup sebelum ini.

null

Beberapa lagi gambar Rita Rudaini di mahkamah semalam dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

null

null

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

90 responses to Mahkamah Sahkan Penceraian Rita Rudaini Dan Aidil Zafuan

  1. Peliks says:

    She pretend to be tough. She smiled, but inside? Hati seorang wanita, sangat lembut dan lemah. Semoga Allah memberi dia kekuatan untuk menjadi seorang ibu dan ayh kepada anak2 yg tgh membesar.

  2. kiah says:

    yg beriye2 kutuk rita dlm ni tu msti suku sakat si aidil tu…kihkih

  3. […] jangan lupa tanggungjawab terhadap anak hasil perkongsian hidup sebelum ini. Sumber dari>>Beautifulnara input, textarea{} #authorarea{ padding-left: 8px; margin:10px 0; width: 635px; } #authorarea h3{ […]

  4. noraabas says:

    memgapa perlu diulang bagaimana pernikahan itu berlaku..ingat semua yg bernikah dimsia sah ke..kita hanya sekadar memerhati n membaca apa yg terhidang didepan mata..tiada siapa pon yg layak menentukan siapa yg salah n benar…kekurangan n kepincangan sentiasa menyelubungi kehidupan kita..bagaimana untuk mengimbangi nya itu yg penting..utk rr jlani lah kehidupan ini tanpa dendam yg tiada penghujungnya..demi anak2 ..n paling mustahak buktikan harga diri itu lebih utama..membenci bermakna masih ada sayang berbekas dihati..buang n kuburkan ia dalam2

  5. aku says:

    ayu raudah paling happy :)

  6. reeza says:

    Setiap yang berlaku ada hikmahnya……rahsia ALLAH x siapa tahu…

  7. uzy says:

    kalau rita terus pakai tudung kan cun!

  8. Mat K says:

    cerianya muka? tapi di hati siapa yg tahu.

  9. Rara says:

    Aku nak komem peminat2 rita je. Kalau ya pun minat, org tu lepas kena cerai, kau mintak bergambar bagai. Agak2 lah.

  10. anun says:

    jaga diri rita…bersyukur kpd Allah..

  11. ada aku kesah says:

    korang semua kat atas vangang..hehehhe