“Macam Takde Orang Lain!” – Netizen Tak Suka Shuib Jadi DJ Baru Suria FM, Siap Kata ‘Bingit’?

Hiburan

“Macam Takde Orang Lain!” – Netizen Tak Suka Shuib Jadi DJ Baru Suria FM, Siap Kata ‘Bingit’?

Akhirnya terjawab setelah ramai yang berteka-teki siapa yang bakal menjadi penyampai radio baru Suria FM bersama-sama dengan Ajak serta Suraya untuk segmen Morning Morning Suria.

Kekosongan tempat penyampai radio yang sebelum ini merupakan milik Fizi Ali bakal digantikan dengan pelawak, Shuib Sepahtu.

Advertisement

Berita tersebut telah didedahkan kepada orang ramai ketika siri Jelajah 90 Suria Memang Cantik Kak Ell yang diadakan di IOI City Mall, Sabtu lalu dan susulan itu, ramai berasa gembira melihat kemunculan Shuib sebagai penyampai radio semula.

Biarpun ramai berasa gembira mendengar khabar berita berkenaan, di Facebook, ada beberapa netizen kurang senang melihat pelawak tersebut mengganti tempat Fizi dan merasakan ada orang lain yang lebih layak daripada dia.

Bukan saja itu, malah netizen turut mendakwa segmen terbabit akan menjadi lebih ‘bingit’ dari yang sebelum selepas kemunculan Shuib.

Dalam pada masa yang sama, warganet merasakan pihak radio asyik mengambil orang yang sama tanpa memberi peluang kepada ‘budak-budak baru’ untuk mengasah bakat mereka menjadi penyampai radio.

Sekadar info, sebelum ini Shuib Sepahtu pernah menjadi penyampai di stesen radio Hot FM selama dua tahun sebelum mengambil keputusan undur diri Januari lalu.

Ebit Lew bakal dibicara September depan
3 bulan lalu

11 Tuduhan Gangguan Seksual, Ebit Lew Bakal Dibicarakan 27 September Depan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...