“Macam Pelakon Lucah!” – Menari ‘Ghairah’ Bersama, Aliff Syukri Dan Baby Shima Teruk Dikecam

Hiburan

“Macam Pelakon Lucah!” – Menari ‘Ghairah’ Bersama, Aliff Syukri Dan Baby Shima Teruk Dikecam

Ingatkan sudah tidak lagi mahu menimbulkan sebarang kontroversi, namun baru-baru ini tular satu video usahawan Datuk Aliff Syukri bersama dengan penyanyi kontroversi, Baby Shima mengundang kecaman.

Difahamkan, sebab mereka bersama dalam satu video kerana bakal muncul dengan lagu baharu bersama berjudul Baby Sayang.

Advertisement

Di dalam video yang dipromosikan itu, Aliff kelihatan sedang ‘asyik’ menari bersama Shima hingga mengundang rasa tidak selesa di kalangan warganet.

Perkara yang membuatkan netizen berasa lebih terkejut, Baby Shima ketika itu memakai seluar pendek hingga menampakkan pehanya yang dianggap berlebihan.

Meninjau di ruangan komen, warganet sememangnya tidak melepaskan peluang untuk meninggalkan reaksi mereka terhadap video yang di muat naik dan ada juga yang berkata Shima seperti pelakon lucah di dalam video berkenaan.

komen netizen

Barangkali sedar dirinya dan Baby Shima dikecam ramai, Aliff telah mengambil keputusan untuk menutup ruangan komen agar tidak menerima apa-apa komen daripada netizen.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

5 bulan lalu

"Ni Cuma Soft P*rn" - Netizen Kritik Aliff Syukri, Buat Video Macam 'Melanc*p' Untuk Promo Tudung

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Tinggalkan Komen Anda Di Sini