“Macam Orang Takde Maruah” – Wanita Dikecam Buat Konten Marah Pekerja, Netizen Kata ‘Marketing’ Sampah

Kehidupan

“Macam Orang Takde Maruah” – Wanita Dikecam Buat Konten Marah Pekerja, Netizen Kata ‘Marketing’ Sampah

Baru saja berlaku, video seorang usahawan wanita menjerit-jerit sambil memarahi pekerjanya yang sedang bekerja di kilang telah menarik perhatian orang ramai, malah ramai yang berasa berang apabila melihatnya.

Difahamkan, wanita tersebut berlakuan seperti itu hanya sekadar konten tetapi netizen mempunyai pandangan yang berbeza, dimana kebanyakkan merasakan marketing yang dibuat didakwa murahan serta ‘sampah’.

Advertisement

Jika dilihat dalam video berkenaan, wanita itu ‘memarahi’ pekerjanya agar melakukan kerja mereka dengan baik agar produk yang dihasilkan berkualiti.

Wanita tersebut bukan hanya menjerit kepada pekerjanya, malah turut menendang bakul berisi kain dan menegur pekerjanya yang makan sambil menjahit.

Susulan sudah viral di platform media sosial, rata-rata netizen tidak berpuas hati dengan tindakan usahawan berkenaan dan meminta dia untuk buat konten yang lebih manfaat dari itu.

komen netizen

komen netizen

Sehingga kini video berkenaan telah meraih lebih 700,000 tontonan daripada warganet dan mendapat komen sebanyak 6000 lebih, dimana rata-ratanya mengecam perbuatan yang dipaparkan oleh ‘bos’ tersebut dalam video itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

2 bulan lalu

"Datang Support Ex Ke Tu?" - Hadir Beri Sokongan Untuk Shila Amzah, Peminat 'Usik' Sharnaaz Ahmad

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    September 26, 2022 at 6:37 pm

    ..bangga sangat la tu jadi ketua..pekerja ni kalau asek kena marah je lama lama tak jadi takut atau hormat, jadi dendam dah..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...