Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Macam Jaga Baby, 24 Jam Makan Bersuap – Isteri Da’i Farhan Seronok Dijaga Suami Ketika Sakit

rahsia kecantikan isteri da'i farhan

Meskipun terpalit dengan pelbagai kontroversi dan dikecam teruk, namun Da’i Farhan dan isterinya, Noorainul Naqim Mohd Radzi atau lebih dikenali sebagai Dr. Erin tetap bahagia melayari bahtera rumah tangga. Ada sahaja sisi romantik mereka yang menarik perhatian ramai.

rahsia kecantikan isteri da'i farhan

Advertisement

Menerusi perkongsian di Instagram, wanita itu meluahkan rasa syukur dengan kehadiran suami tercinta dalam hidupnya.

Baru-baru ini, Dr Erin jatuh sakit dan suaminya begitu ambil berat dan menjaganya dengan baik, dimanjakan seperti bayi siap makan bersuap setiap masa. Alahai, bukan main ‘sweet’ lagi.

isteri da'i farhan

Amboi, bukan main manja lagi pasangan suami isteri ini. Kita doakan yang baik-baik sahaja buat mereka dan semoga kekal bahagia sehingga akhir hayat.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Anonymous

    January 25, 2020 at 11:14 am

    Ya tolong lah.. meluat tengok pasangan tak sedar diri ini.

  2. Anonymous

    January 25, 2020 at 1:35 am

    Sepatutnya tajuk macam nii…” Macam jaga babboon..24 jam melantak “…oopss

  3. Anonymous

    January 25, 2020 at 12:16 am

    pelik la BN ni benda mcm ni pun nk kn buat post ke..byk lg kot benda penting boleh tulis..menda la xhabis2 cite 2ekor ni yg nk kn publish -_-

  4. minah jambu lov tv terlajak laris best..

    January 24, 2020 at 7:53 pm

    24jam suap bini makan time bini sakit? emmmm itu cakapan untok nak sakitkn hati bekas bini farhan padahal tkde pe2 ponnnn sengaja aje dia cakap macm gituuuu tungu lah balasan nye pompan penipu !! farhan dia bukan lelaki yg baik ..skarang semua dh tau kan dia punye true color ..

  5. Anonymous

    January 24, 2020 at 4:43 pm

    Admin please jangan up whatever story about them.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama