Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Macam G**pang Fesyen Mamat Tu..” Kamal Adli Dikutuk, Ini Respon Uqasha Senrose

Uqasha Senrose Kamal Adli

Gara-gara memakai baju sejuk ketika cuaca panas, Kamal Adli dikritik netizen apabila ada yang mengatakan pelakon itu tidak pandai berfesyen dan bergaya.

Tampil mempertahankan tunang kesayangan, pelakon Uqasha Senrose membalas komen biadap individu berkenaan di ruangan komen foto yang dimuat naik Uqasha sendiri di Instagram miliknya.

Advertisement

“Macam gampang dressing mamat tu..Kau ingat Malaysia ni sejuk ke..poyo poyo..” tulis individu tersebut.

Komen IG UqashaSumber : Instagram Uqasha Senrose  

Meninjau ruangan komen yang lain, ramai peminat tampil mempertahankan pasangan ini dan ada juga yang memuji keserasian Uqasha dan Kamal Adli.

Terdahulu, Uqasha dan Kamal telah melangsungkan majlis pertunangan pada 4 April 2021 yang lalu bertempat di Hotel Ritz Carlton, Kuala Lumpur.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    April 26, 2021 at 5:15 pm

    Betul. Nak kritik, boleh..takde masalah tapi jagalah skit bahasa tuh. Aduh!

  2. alergik dengan org yg berhati busuk

    April 26, 2021 at 12:09 pm

    bulan2 puasa pun masih nak janem lagi perangai, benda kecik pasal pakaian pun nak brgampang mncari punca nak mncerca, kalau betul nak bagi pndapat fesyen, mesti cakap elok je, ni tak, tak faham aku orang jenis macam ni.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top