Maaf, Saya Rakam Kerana Terlalu Teruja – Neelofa

Hiburan

Maaf, Saya Rakam Kerana Terlalu Teruja – Neelofa

Tindakan selebriti popular, Neelofa berkongsi beberapa babak filem The Lion King menerusi IG Story yang dirakam dalam panggung wayang, mengundang rasa tidak puas hati netizen.

Advertisement

Sebagai seorang yang sering memperjuangkan soal hak cipta, perbuatan Neelofa itu memberikan contoh yang negatif kepada orang ramai.

Bagaimanapun, Neelofa menerusi akaun Twitternya semalam memohon maaf dan menegaskan tidak mempunyai niat untuk melanggar undang-undang berkaitan hak cipta. Sebagai seorang artis, dia sangat menghormati harta intelek.

Menurut Neelofa, apa yang berlaku adalah kerana dia merasa teruja untuk berkongsi dengan pengikutnya mengenai filem tersebut dan secara tidak langsung mahu lebih ramai rakyat Malaysia menonton filem animasi popular itu.

Neelofa juga menjelaskan dia mengambil tanggungjawab penuh terhadap kesalahan yang dilakukan dan berharap ia akan menjadi pengajaran.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

37 Comments

  1. Sam

    July 24, 2019 at 6:57 pm

    Go lofa. Everybody makes mistake. Everything you do will be criticised. Supporting you from Lindon!

  2. Anonymous

    July 24, 2019 at 5:12 pm

    Haha..

Loading...