Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Maaf, Kami Anti Potong Perut” – Nourul Depp Tak Berkenan Jalani Rawatan Perubatan Untuk Cepat Kurus

Menegaskan bahawa dirinya tidak suka memilih untuk melakukan sebarang bentuk prosedur rawatan perubatan bagi mendapatkan bentuk badan langsing dengan cara yang mudah, penyanyi Nourul Depp akui lebih selesa untuk memilih menggunakan pendekatan secara semula jadi dengan menjalani rutin gaya hidup sihat.

"Maaf, Kami Anti Potong Perut" - Nourul Depp Tak Berkenan Jalani Rawatan Perubatan Untuk Cepat Kurus

Advertisement

Menurutnya, biarpun dibenarkan oleh pihak hospital, namun dirinya tetap enggan melakukan rawatan tersebut.

“Maaf, kami anti potong perut. Tak semula jadi walaupun doktor kata okay. Anti pembedahan itu sahaja, tapi tak anti orang yang dah buat. Itu pilihan masing-masing. Risiko masing-masing. Shortcut tak bawa apa-apa kebaikan, malah merosakkan.”

Ujar Nourul, menjalani gaya hidup sihat merupakan perkara utama yang dilakukannya untuk menguruskan berat badan.

"Maaf, Kami Anti Potong Perut" - Nourul Depp Tak Berkenan Jalani Rawatan Perubatan Untuk Cepat Kurus

“Tapi kena bersenam dulu sampai turun berat. Lepas tu nak pergi sedut ke apa, pergilah. Tapi tak mahu yang potong-potong perut tu, organ dalaman tak mahu kacau. Buat yang semula jadi, jaga makan, kekal aktif, pergi bersenam.”

Advertisement

Katanya yang aktif menjalani aktiviti bersenam, tiada jalan singkat untuk mendapatkan bentuk badan ideal. Segalanya memerlukan pengorbanan kerana kejayaan tidak datang bergolek atau secara sekelip mata.

“Badan tu dah lama dok bagi makan macam-macam. Badan kita tak ada magik nak ubah waktu tu juga. Nak gemuk ambil masa, nak kurus pun ambil masa. Semua perlukan masa. Tak ada yang ajaib.”

Sekadar informasi, merupakan antara selebriti tempatan yang terkenal dengan amalan gaya hidup sihat. Sehingga kini, beliau khabarnya sering berkongsi teknik senaman dan pemakanan sihat secara langsung kepada umum di Instagram miliknya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    August 25, 2020 at 2:14 pm

    Sedut2 pun kacau bahagian dalaman jugak apa

    • ryu

      August 26, 2020 at 9:34 pm

      sedut tu lemak tu bole grow balik. kalau potong perut, irreversible. selamanya la perut kecik je. kalau da kurus sampai underweight, nak naikkan balik pun sgt susah.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama