Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Lydiawati Belasah ‘Pengkid’, Muat Naik Dua Video Di Facebook

Beberapa jam lepas, pelakon Lydiawati telah memuat naik dua video menunjukkan dia membelasah seorang wanita di akaun Facebook miliknya. Identiti wanita yang dibelasah itu bagaimanapun tidak dapat dikenal pasti.
Bahagian Satu

Advertisement

Part 1

Posted by Lyd Saimon on Thursday, 24 March 2016

Bahagian Dua

Advertisement

Part 2

Posted by Lyd Saimon on Thursday, 24 March 2016

Menurut Lydiawati, dia tiada niat untuk bermegah-megah dengan video yang dimuat naik itu, sebaliknya punya alasan sendiri.

 photo Screen Shot 2016-03-25 at 12.59.50 PM.png

Menurut Lydiawati, ramai artis yang diganggu individu yang sama, malah kata Lydiawati dia telah diganggu selama dua tahun. Wanita ini dikatakan berasal dari Brunei dan juga didakwa sebagai seorang ‘pengkid’.

Kes ini juga khabarnya sudah menjadi kes polis. Menurut Lydiawati, polis sedang mencari wanita tersebut, yang khabarnya sudah melarikan diri.

Itulah, siapa suruh kacau orang sangat, kan? Mungkin apa yang dilakukan kali ini oleh wanita itu sangat melampau sehingga Lydiawati hilang kesabaran. Rata-rata pengkomen di Facebook Lydiawati menyokong tindakan pelakon itu sebagai pengajaran kepada wanita tersebut dan sesiapa yang bersikap sepertinya.

Moralnya, jangan jadi stalker.

Rasai getaran dan keasyikan irama muzik asli dari akar Melayu ke mata dunia. Manifestasi dan apresiasi di dalam sebuah…

Posted by Jabatan Kebudayaan dan Kesenian Negara on Tuesday, 22 March 2016

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top