September 13th, 2019

Sekarang ini banyak betul kes penceraian dan pergaduhan melibatkan pasangan selebriti. Ada yang dah lama kahwin pun berpisah, ada yang baru kahwin pun dah sibuk turun naik mahkamah uruskan hal penceraian.

Terbaru, Lufya Omar yang terkenal menerusi kemunculannya dalam rancangan realiti Akademi Fantasia musim ke-6 mendedahkan bahawa dia telah mengalami kemurungan selepas berkahwin dengan suaminya iaitu Dr. Che Muhammad Hafiz.

lufya gaduh suami

Menurut entri itu, Lufya meluahkan cerita bahawa dia dilayan dengan teruk seawal tiga bulan selepas perkahwinan mereka. Dia yang cuba menjadi isteri solehah telah menyorokkan perbuatan suaminya itu daripada pengetahuan keluarga mereka.

Suaminya itu juga sering menyekat dan menutup sekatan pada akaun Instagramnya sesuka hati lelaki itu. Lufya menceritakan yang suaminya itu sanggup memfitnah dirinya pada keluarga mereka bagi menutup aibnya sendiri.

lufya suami

Tambahnya lagi, dia mengalami kemurungan selain badannya sentiasa sakit-sakit akibat perbuatan suaminya itu. Setelah enam kali dikhianati, Lufya tetap tabah bagi memastikan perkahwinan yang dibina selama ini tidak runtuh.

Walaupun tidak mengetahui apa yang dimaksudkan Lufya dengan pengkhianatan yang dilakukan oleh suaminya itu, rata-rata netizen meluahkan sokongan kepada artis wanita itu.

lufya suami murung

Lufya berusia 34 tahun telah berkahwin dengan Dr. Che Muhammad Hafiz yang muda lima tahun daripadanya pada tahun 2016. Mereka juga telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang dinamakan Laana Haura pada tahun lalu.

Sumber: Instagram Lufya


35 responses to “Lufya Omar Dedah Sering Dipukul Dan Dianiaya Suami Sendiri?”

  1. Anonymous says:

    laki kalu handsome ke.. cantik cun ke …ni bahaya wey.

  2. Anonymous says:

    Jambu semacam. Lol

  3. Bawang says:

    Mcm gay je lakinya

  4. anonymous says:

    eloklah bercerai laki kau pun nampak muda dari kau sooo cuuute,bebaskan lah laki kau tu dia enjoy pun tak puas,kau nak suruh dia hadap tatap muka kau saban hari,mestilah bosan,padan muka kau geletis nak kawin sgt nah hambek

    • Saynotolgbt says:

      Ko ni spesies kene laknat la. Mesti sotong goreng kan ko ni! Jahat sgt mulut. Jenis kaum dilaknat!!! Org dlm kesusahan ko kasi nasihat sampah.

  5. Anonymous says:

    Ciri cir Gayah ada kat laki dia ni nampaknya. Biasanya mat gayah ni sanggup pukul bini kalau keinginan dia kat mat gayah lain tak dipenuhi

Loading...