Lufya Omar Dedah Sering Dipukul Dan Dianiaya Suami Sendiri?

Hiburan

Lufya Omar Dedah Sering Dipukul Dan Dianiaya Suami Sendiri?

Sekarang ini banyak betul kes penceraian dan pergaduhan melibatkan pasangan selebriti. Ada yang dah lama kahwin pun berpisah, ada yang baru kahwin pun dah sibuk turun naik mahkamah uruskan hal penceraian.

Terbaru, Lufya Omar yang terkenal menerusi kemunculannya dalam rancangan realiti Akademi Fantasia musim ke-6 mendedahkan bahawa dia telah mengalami kemurungan selepas berkahwin dengan suaminya iaitu Dr. Che Muhammad Hafiz.

Advertisement

lufya gaduh suami

Menurut entri itu, Lufya meluahkan cerita bahawa dia dilayan dengan teruk seawal tiga bulan selepas perkahwinan mereka. Dia yang cuba menjadi isteri solehah telah menyorokkan perbuatan suaminya itu daripada pengetahuan keluarga mereka.

Suaminya itu juga sering menyekat dan menutup sekatan pada akaun Instagramnya sesuka hati lelaki itu. Lufya menceritakan yang suaminya itu sanggup memfitnah dirinya pada keluarga mereka bagi menutup aibnya sendiri.

lufya suami

Tambahnya lagi, dia mengalami kemurungan selain badannya sentiasa sakit-sakit akibat perbuatan suaminya itu. Setelah enam kali dikhianati, Lufya tetap tabah bagi memastikan perkahwinan yang dibina selama ini tidak runtuh.

Walaupun tidak mengetahui apa yang dimaksudkan Lufya dengan pengkhianatan yang dilakukan oleh suaminya itu, rata-rata netizen meluahkan sokongan kepada artis wanita itu.

lufya suami murung

Lufya berusia 34 tahun telah berkahwin dengan Dr. Che Muhammad Hafiz yang muda lima tahun daripadanya pada tahun 2016. Mereka juga telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang dinamakan Laana Haura pada tahun lalu.

Sumber: Instagram Lufya

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

35 Comments

  1. Anonymous

    September 13, 2019 at 8:28 pm

    laki kalu handsome ke.. cantik cun ke …ni bahaya wey.

  2. Anonymous

    September 13, 2019 at 8:03 pm

    Jambu semacam. Lol

  3. Bawang

    September 13, 2019 at 8:02 pm

    Mcm gay je lakinya

  4. anonymous

    September 13, 2019 at 4:37 pm

    eloklah bercerai laki kau pun nampak muda dari kau sooo cuuute,bebaskan lah laki kau tu dia enjoy pun tak puas,kau nak suruh dia hadap tatap muka kau saban hari,mestilah bosan,padan muka kau geletis nak kawin sgt nah hambek

    • Saynotolgbt

      September 15, 2019 at 11:10 pm

      Ko ni spesies kene laknat la. Mesti sotong goreng kan ko ni! Jahat sgt mulut. Jenis kaum dilaknat!!! Org dlm kesusahan ko kasi nasihat sampah.

  5. Anonymous

    September 13, 2019 at 3:42 pm

    Ciri cir Gayah ada kat laki dia ni nampaknya. Biasanya mat gayah ni sanggup pukul bini kalau keinginan dia kat mat gayah lain tak dipenuhi

Loading...