Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

“Luar Dalam Buruk, Kedut Macam Lace Beropol,” Rozita Che Wan Bidas Zaihani Mohd Zain

Zaihani Mohd Zain, stailista dan pengkritik fesyen teruk dikecam kerana status Facebook menghina orang gemuk. Zaihani bagaimanapun mendakwa statusnya disalah faham oleh Netizen. Katanya, status itu merujuk kepada seorang lelaki yang duduk terkangkang hingga mengambil ruangnya dan menyebabkannya kurang selesa. Zaihani turut memohon maaf di atas status itu.

Bagaimanapun, pelakon dan usahawan Rozita Che Wan telah membidas Zaihani di Instagram kerana menghasut orang lain untuk tidak memberikan baju sekiranya ingin dipinjam oleh pengurus Che Ta.

Advertisement

Che Ta menulis:

Dia menulis begitu untuk kenyataan Zaihani yang berikut:

Penulis sangkakan setelah meminta maaf Zaihani tidak akan menulis di platform media sosial umum secara semberono, tetapi mungkin juga dia belum belajar dari kesilapannya.

Advertisement

Kebanyakan pengikut Che Ta menyokong tindakannya menulis kapsyen berani mati untuk membidas Zaihani.

Orang kata, zaman Internet sekarang kerana jari badan binasa. Sudah macam-macam cerita buruk didedahkan mengenai Zaihani kini keluar pula yang baru. Semoga bertabah. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

64 Comments

  1. Bawangholland

    April 22, 2018 at 1:41 am

    Wow umur dah 60 baya2 mak aku je ni, nasib baik mak aku tk macam ni.. memalukan je tua kerepot camni acah2 fahshionista hahaha. Baik nenek gi main dgn cucu ke lagi baguih

  2. Lilianna

    April 20, 2018 at 10:02 pm

    Excellent post. I was checking constantly this blog and I
    am impressed! Extremely useful information specially the
    last part :) I care for such info much. I was seeking this particular info for a very
    long time. Thank you and good luck.

  3. Anonymous

    April 20, 2018 at 8:34 pm

    Kita pon nk tua juga… tak ke mana pon
    Tak dak yg kekal

  4. Nek ta sila tanggal mekap

    April 20, 2018 at 6:22 pm

    Orang melayu yg bergaul dgn komuniti melayu kalau gaduh First class. Diorang boleh team up walau dengar sebelah pihak je.

  5. mimi

    April 20, 2018 at 4:02 pm

    tOLONG JAWAB SOklan aku korang
    nenek ni umo bape?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top