Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Luahan Cinta Ashraf Muslim Untuk Isteri-Isteri Sempena Hari Wanita Sedunia Curi Perhatian Netizen

Bersempena dengan Hari Wanita Sedunia semalam, pelakon Ashraf Muslim telah mendedikasikan sebuah ucapan ataupun luahan kasih sayang buat kedua-dua isterinya yang dimuat naik di akaun Instagram.

Advertisement

Ashraf akui isteri-isterinya adalah wanita luar biasa serta bersyukur mereka tidak pernah merungut dan sentiasa bersama ketika susah dan senang.

Rata-rata netizen memuji sikap Ashraf yang penyayang dan menghargai isteri-isterinya. Mereka mendoakan agar kasih sayang antara mereka kekal sehingga ke syurga. Ramai juga akui Ashraf adalah contoh terbaik dalam poligami.

Kami juga mendoakan agar Ashraf, Dayana dan Sakinah akan terus berbahagia selamanya. Semoga Ashraf diberikan kesabaran serta kekuatan untuk terus mengekalkan rumah tangga yang harmoni.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

57 Comments

  1. anon

    March 10, 2018 at 10:30 pm

    Attention seeker jugak mamat poyo ni. Takleh do it in private. Taulah ko bini 2. Menyampah.

    • Anonymous

      March 11, 2018 at 5:44 am

      nasib baik dapat Dayana no 1 .kalau Wan Sakinah koyak rabak serap ni…. bawa org gaduh di sosial media….. mcm dlm rotikaya tu… dia guna FB Dayana hentam org…. lepas tu merayu2 sedih dlm ig …. minta perhatian serap pun bingung sebab bini no 2 sedih dihentam org… sekufulah dia dgn serap

    • Anonymous

      March 11, 2018 at 9:44 am

      Nak tambah 2 lagi supaya mcm Saleh Yakob… retis mcm tu lah tengok salima AF bangga dpt laki org juga. Ulama lagi tu tapi bulan bininya pinangkan ulama tu tak tahan nafsu salima af seksi mcm sakinah lah… putus tunang bercinta dgn serap…

  2. Anonymous

    March 10, 2018 at 4:24 pm

    #Ashrafmuslim, kertas yg licin kalau di keronyok tetap akan berkedut walau berjuta kali di licinkan… begitu juga hati wanita yg dilukakan biar kata2 manis di tuturkan dia tidak akan percaya lagi… dia akan mengiakan untuk menjaga aib mu sahaja… mcm ashraf ni lah hanya untuk popular saja supaya peminatnya menyokongnya….

  3. Anonymous

    March 9, 2018 at 9:55 pm

    Riaknya dia berlakun dgn Izreen dlm #gengtadarustv2… nak tunjuk dia pandai berpoligami… harap2 lah kawin lagi 3 …terlepas Dayana

  4. Anonymous

    March 9, 2018 at 8:46 pm

    Kalau bukan kerana Dyana hancur ashraf, sakinah dan keluarga mereka…. sdh menghina dayana dan mentuanya… terpaksa berhenpas pulas tunjuk baik …. umrah dgn dayana mati2 rindu kekasih tapi umran dgn sakinah tiada pun tulis rindu dayana. Ada interview ckp isteri dan anak……. lupa dia isteri2…. nampak org sarapan dgn keluarga …. dia tulis bagusnya sarapan dgn isteri dan anak…masa tu isteri muda baru bunting….. sekarang berlakon lah baik untuk bergambar…. tidak boleh di percayai sama mcm ckpnya dulu. Bergambar masa anaknya sangattt comel gambar dayana di potong masa anas semua badan sakinah dan anak2nya masuk dengan cantik tiada satu pun yg sipi2 diambil.. nasib baik dayana tahan lasak……

    • KEPOP

      March 11, 2018 at 5:15 pm

      jenis suka ambil thu hal org..ko tnya laki ko tu dlu ..ade main belakang ko x.. puki ko yg x buang bulu lgi x amik kisah pn..

  5. ohyeah..

    March 9, 2018 at 5:52 pm

    aku setuju sgt lah dua2 isteri perlu berkorban…ko pulak apa pengorbanan ko asyraf? poligamy is allowed in Islam but is it always the women who have to sufffer in silence? redho tak semestinya penerimaan.

    apa kah jadahnya ko ucapkan ini utk tatapan umum pada sambutan hari wanita sedunia? ucapkan terima kasih lpd mak ko lebih baik!!!!!

    • WickEd

      March 9, 2018 at 6:31 pm

      Entah muka pun mcm buaya kan? Nampak mmg muka gatal..saja la nak tunjuk baik samada dia atau siDato Red sama je nak bilang since case Izreen ni hot yg konon2 dorang ni poligamist yg tergentle la konon..hak pui!!! ka ni na eh#@!!!

Loading...
To Top