Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Luah Rindu Pada Anak, Netizen Mahu Aliff Aziz Dan Bella Astillah Berbaik

Tidak dinafikan, kemelut rumah tangga Aliff Aziz antara yang paling mendapat perhatian ramai sejak dia kantoi curang sehingga akhirnya bercerai dengan Bella Astillah pada 16 Mei lalu.

Advertisement

Selepas seminggu bercerai, Aliff menerusi luahan hati di Instagram mengakui dia terlalu rindu pada anak kesayangannya, Mohamad Ayden Adrean. Aliff berharap anaknya itu akan sentiasa mengingati dirinya.

Rata-rata netizen agak tersentuh melihat foto dua beranak itu dan memberikan kata-kata semangat serta nasihat agar Aliff berubah menjadi seorang insan yang lebih baik. Jangan lagi mengulangi kesilapan yang telah menghancurkan rumah tangganya. Malah, ada juga yang berharap agar satu hari nanti Aliff dapat berbaik dengan bekas isterinya.

Mungkin benar kata orang, bila kita sudah merasa kehilangan barulah kita hargai apa yang kita ada sebelum ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

37 Comments

  1. buaya tembaga

    May 28, 2019 at 8:55 am

    aku tak tahu la….mungkin aliff ni suka lubang ponpuan yg ketat2 kot…sbbnyer si bella ni kan dah beranak…mungkin longgar bagai…tp aku main ngan bini aku pun ok je walau dah beranak 3….takde istilah ketat atau longgar…yg penting kasih dan sayang….ape ingat si bella ni buruk sangat ke….sumandak oooo

  2. pencinta wanita

    May 28, 2019 at 8:52 am

    air yang tenang jangan sangka tiada aliff……

  3. Anonymous

    May 28, 2019 at 6:06 am

    Doakan yg terbaik sebab kata2 tu satu DOA…kita sapa nak pertikaikan ..kita kena tahuTIADA MANUSIA YANG SEMPURNA DI DUNIA INI

    • Anonymous

      May 28, 2019 at 12:25 pm

      yeee btl…tp mengulangi kesilapan yang sama berulang kali tu nk pggl ape pulak???bodoh..buat silap keluar ayat klise “manusia x sempurna” dah tau x sempurna lain kali cb bljr dr kesilapan dan perbaiki diri…bodoh…

  4. hate his mum

    May 28, 2019 at 5:19 am

    cukup2lah apa yg bella da tempuh.. sape ke bengong suh bella baik balik dengan si alif ne? seriously?? or those yg suh bella berbaik smula dgn alif tu fake acc so that bella nmpk netizen nk di berbaik smula.. bella dah pun kumpul kekuatan utk kluar drpd deraan perasaan sendiri.. enough is enough.. alif will never learn his lesson.. n to mak alif.. jgn perasan awak tu mnongkat langit dn anak itu maksum sgt.. ur son is wht we see.. a cheater n trulr a big fat liar..

  5. Noob prince

    May 28, 2019 at 12:41 am

    Bila bella tak cerai kemain la netizen mengamok hentak2 kaki suruh becerai. Ni baru sekali aliff aziz post pic gini dah cair hati netizen. Disuruhnya pulak bella berbaik2 dengan aliff aziz.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama