Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Luah Rindu Pada Anak, Netizen Mahu Aliff Aziz Dan Bella Astillah Berbaik

Tidak dinafikan, kemelut rumah tangga Aliff Aziz antara yang paling mendapat perhatian ramai sejak dia kantoi curang sehingga akhirnya bercerai dengan Bella Astillah pada 16 Mei lalu.

Advertisement

Selepas seminggu bercerai, Aliff menerusi luahan hati di Instagram mengakui dia terlalu rindu pada anak kesayangannya, Mohamad Ayden Adrean. Aliff berharap anaknya itu akan sentiasa mengingati dirinya.

Rata-rata netizen agak tersentuh melihat foto dua beranak itu dan memberikan kata-kata semangat serta nasihat agar Aliff berubah menjadi seorang insan yang lebih baik. Jangan lagi mengulangi kesilapan yang telah menghancurkan rumah tangganya. Malah, ada juga yang berharap agar satu hari nanti Aliff dapat berbaik dengan bekas isterinya.

Mungkin benar kata orang, bila kita sudah merasa kehilangan barulah kita hargai apa yang kita ada sebelum ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

37 Comments

  1. Anonymous

    May 27, 2019 at 6:36 pm

    Ini mnunjukkan netizen pun bnyk kategori..yg suh brbalik semula tu kategori bodoh agknye..bnyk lg cara nk bahagia..bukannye cara kmbali dgn laki x bertanggungjawab..dh bpe kali curang main pompuan..
    yg duk suh brbaik tu bnyk sgt terpengaruh ngn drama melayu kt tv..asik duk saji kt penonton watak pompuan lemah..ini slh satu cara tv kawal pemikiran anda,mohon sedar..jgn perbodohkn diri..laki terajang bini, laki saiko pn blh g kawin blk.. asik duk ulang syurga bwh tapak kaki laki..syurga mak bapak xnk plk ko heran..laki blh dicari ,mak ayah adik beradik xblh dganti..

  2. Sampah mykt

    May 27, 2019 at 5:18 pm

    Nitezen beangap mana tu ..bagitau sat nama mai aku cabaikan dia ..

  3. hakak

    May 27, 2019 at 4:10 pm

    bukan sblm bercerai pun dah duduk asing ker? naper masa tu kau tak rindu dendam bagai kat anak kau.. ni dah bercerai baru sibuk nak rindu anak.. ke kau nak org simpati kat kau.. netizen pun satu, dulu beriya soh bercerai.. skrg beriya plk soh rujuk..

  4. shhhhh_

    May 27, 2019 at 3:02 pm

    tak paham aku netizen ni.. sebelum ni bila bella ade problem ngan alif suruh bella tggalkan alif la ape la..cakap bella ni baik sangat la sebab masih baik dan terima alif..

    sekarang lepas cerai korang suruh together balik.. APOOOOO?

  5. anon

    May 27, 2019 at 2:42 pm

    dengan kisah ini yang si ex melonjak nama
    dan dan bersepah lelaki ingin menambat
    ye lah asyikkk pamer muka ala2 cantik tu di insta
    x mungkin dia nak balik ke dunia asal

Loading...
To Top