July 1st, 2019

Tidak dinafikan, sekarang ini media sosial menjadi medium utama untuk meluahkan segala rasa tidak puas hati terhadap sesuatu itu dan juga tempat meluahkan masalah. Ada yang kata, sepatutnya perkara ini tidak harusnya berlaku sebab hanya akan buka aib sendiri.

Namun, buat selebriti Elly Mazlein yang umum mengetahui lantang bersuara di media sosial, dia menyatakan tindakan itu sebenarnya adalah cara terbaik untuk menyelesaikan sesuatu isu ataupun permasalahan.

Kadang-kadang kalau kita tidak luah, orang tidak tahu. Seperti sedia maklum, kita hidup dalam bermasyarakat dan kalau sesuatu perkara itu tidak diperjelaskan ia mampu mengundang pelbagai isu. Saya percaya, berkongsi luahan di laman sosial itu suatu langkah bijak.

Berbicara soal mengaibkan orang lain pula, Elly berkata, jika tidak mahu diaibkan janganlah buat hal.

Dalam pada itu, Elly turut meluahkan rasa sedih dengan pelbagai isu dan kontroversi yang melanda selebriti tanah air sejak kebelakangan ini. Namun, harapnya mereka dapat selesaikannya dengan cara terbaik.

Sekarang ni tak perlu nak cerita pasal aib sangat, kalau tak mahu diaibkan, jangan buat hal. Macam-macam isu yang terjadi kebelakangan ini saya pun tumpang sedih.

Walaubagaimanapun mereka sendiri harus memikirkan cara untuk selesaikan masalah. Kalau nak ikut cara terbaik ia seperti yang saya lakukan sebelum ini. Ternyata ia berjaya.

Setiap orang mempunyai cara berbeza untuk menyelesaikan masalah mereka. Apa pula pendapat anda? Wajarkan semua benda hendak dijaja di media sosial, betul ke boleh selesaikan semua isu?

Sumber Berita : mStar Online


8 responses to “Luah Masalah Di Laman Sosial Adalah Satu Langkah Bijak – Elly Mazlein”

  1. faraj says:

    rupa dh ler mcm gampang..pastu buat memek muka plak ..sebiji mcm Khinzir nk mengawan…

  2. Laki lari malam says:

    Pelik bebenor minah ni …. Now baru aku tau nape laki dia belah …..

    Org asyik maki faye …mana tau laki dia dah tak boleh take it …

    Younger version if Vida

  3. palat mu ah says:

    sendu nya blog si nara ni.. mana semua orang???

  4. Anonymous says:

    Makin tua ingat makin matang minah ni.. rupanya makin bangang

  5. kelantit says:

    badut

Loading...