Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Luah Masalah Di Laman Sosial Adalah Satu Langkah Bijak – Elly Mazlein

Tidak dinafikan, sekarang ini media sosial menjadi medium utama untuk meluahkan segala rasa tidak puas hati terhadap sesuatu itu dan juga tempat meluahkan masalah. Ada yang kata, sepatutnya perkara ini tidak harusnya berlaku sebab hanya akan buka aib sendiri.

Advertisement

Namun, buat selebriti Elly Mazlein yang umum mengetahui lantang bersuara di media sosial, dia menyatakan tindakan itu sebenarnya adalah cara terbaik untuk menyelesaikan sesuatu isu ataupun permasalahan.

Kadang-kadang kalau kita tidak luah, orang tidak tahu. Seperti sedia maklum, kita hidup dalam bermasyarakat dan kalau sesuatu perkara itu tidak diperjelaskan ia mampu mengundang pelbagai isu. Saya percaya, berkongsi luahan di laman sosial itu suatu langkah bijak.

Berbicara soal mengaibkan orang lain pula, Elly berkata, jika tidak mahu diaibkan janganlah buat hal.

Dalam pada itu, Elly turut meluahkan rasa sedih dengan pelbagai isu dan kontroversi yang melanda selebriti tanah air sejak kebelakangan ini. Namun, harapnya mereka dapat selesaikannya dengan cara terbaik.

Advertisement

Sekarang ni tak perlu nak cerita pasal aib sangat, kalau tak mahu diaibkan, jangan buat hal. Macam-macam isu yang terjadi kebelakangan ini saya pun tumpang sedih.

Walaubagaimanapun mereka sendiri harus memikirkan cara untuk selesaikan masalah. Kalau nak ikut cara terbaik ia seperti yang saya lakukan sebelum ini. Ternyata ia berjaya.

Setiap orang mempunyai cara berbeza untuk menyelesaikan masalah mereka. Apa pula pendapat anda? Wajarkan semua benda hendak dijaja di media sosial, betul ke boleh selesaikan semua isu?

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. sape2

    July 2, 2019 at 4:33 pm

    se elok2 nya mengadu pada Allah…..muhasabah diri Dik Lina pom2….ni kau citer and luah perasaan kt socmed ada jugak mengaibkan pihak yg lagi satu…..sb ko pon penah sindir2 ex kau kann kann…..btw tgk ghupe kau ni dh mcm badut opera pulak..

  2. haihh

    July 2, 2019 at 9:07 am

    gud luck laki baru..sok2 ada yang tak kene..abis ko kene canang..#mintakkesian#

  3. Anonymous

    July 1, 2019 at 6:53 pm

    habis ar bakal laki ko.. habis kene canang masalah umah tangga kat SM. Good luck dude..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top