Lori Yang Membawa Roti Dilaporkan Hilang Di KL Akhirnya Ditemui Di Terengganu

Trending

Lori Yang Membawa Roti Dilaporkan Hilang Di KL Akhirnya Ditemui Di Terengganu

Sebuah lori yang membawa bekalan roti Gardenia akhirnya ditemui di tepi jalan berhampiran Masjid Beris Meraga di Kijal, Kemaman kira-kira pukul 8 malam selepas lori tersebut dilaporkan hilang. Lori 3 tan tersebut dijumpai atas hasil bantuan orang ramai yang memaklumkan keberadaan lori tersebut.

Kejadian ini juga telah disahkan sendiri oleh pihak polis manakala laporan polis yang telah dibuat menyatakan bahawa lori tersebut hilang di Jalan Petaling, Kuala Lumpur pada hari tersebut pada pukul 7 pagi.

Advertisement

Pemandu lori menyedari lori tersebut hilang ketika ingin menggunakan lori tersebut untuk mengedar bekalan roti di sekitar Kuala Lumpur. Kemudian pemandu lori bergegas ke Balai Polis Dang Wangi untuk membuat laporan.

roti Gardenia

Sebaik sahaja lori tersebut dijumpai, salah seorang pekerja daripada syarikat roti tersebut telah tampil ke balai polis untuk melaporkan kejadian tersebut. Kes tersebut masih dalam siasatan lanjut oleh pihak polis Dang Wangi mengikut Seksyen 379 (a) Kanun Keseksaan.

Berdasarkan kenyataan rasmi yang dikeluarkan oleh Gardenia Bakeries KL (GBKL) lori tersebut dijumpai dalam keadaan yang baik namun segala muatan yang berada dalam lori tersebut akan dilupuskan.

Lori tersebut juga akan dibersihkan dengan bahan pembasmi kuman.

lori roti Gardenia

Walau bagaimanapun, pemandu lori selamat dan didapati tidak mengalami apa-apa kecederaan yang memungkinkan berlakunya kes rompakan atau samun.

Kejadian kehilangan lori roti tersebut masih menjadi tanda tanya ramai pihak. Orang ramai yang mempunyai sebarang info mengenai kejadian ini diminta untuk membantu pihak GBKL.

Sumber

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...