Liyana Jasmay Sudah Dirisik, Bakal Bertunang Bulan Hadapan

Hiburan

Liyana Jasmay Sudah Dirisik, Bakal Bertunang Bulan Hadapan

Selepas dikaitkan bercinta dengan Syamsul Yusof dan Aizat, akhirnya spekulasi siapakah teman lelaki Liyana Jasmay ditamatkan oleh Berita Harian hari ini. Liyana Jasmay, 23 tahun mengakui sudah dirisik oleh jirannya, Fathuddin Mazlan, 28 tahun.

tunang liyana jasmay

Advertisement

Bakal tunang Liyana Jasmay adalah seorang ahli perniagaan. Kata Liyana Jasmay:-

Dia menghantar rombongan merisik minggu lalu dan jika tiada aral melintang, kami akan bertunang bulan depan. Tarikhnya terpaksa dirahsiakan. Insya-Allah tahun depan kami akan berkahwin. Dia adalah jiran saya. Kami sudah lama kenal cuma tidaklah begitu rapat. Saya memilihnya kerana dia seorang yang baik dan amat memahami saya. Apa yang membuatkan saya suka kepadanya adalah cara didikannya di rumah sama seperti cara saya dididik oleh orang tua saya

Patutlah masa Abang Nara ternampak Liyana Jasmay di majlis persandingan Lisa wajahnya kelihatan berseri-seri. Tengah mabuk bercinta rupanya. Apa pun jutaan tahniah kepada Liyana Jasmay atas berita gembira ini. Ada jejaka di luar sana yang kecewa tak agak-agaknya?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

49 Comments

  1. dhiaa

    March 2, 2012 at 1:01 pm

    muka dah cantik..posing kene la cantik sikit..ni tidak terkangkang2..<<geleng kepala.

  2. bulan

    March 2, 2012 at 9:40 am

    aku sukeee sgt.tahniahhh…

  3. adrin

    March 1, 2012 at 4:21 am

    tak berapa rapat tapi memahami?? tak paham… heheh.

  4. AZIZ

    February 29, 2012 at 11:09 pm

    -u nyanyi out..
    -the way u dress pun out..
    -cara u bercakap pun out..mcm gedik2 skit
    -tp to be honest, lakonan u best n memberi kesan..

    ur choice…..

  5. nananini

    February 29, 2012 at 9:36 pm

    Liyana Jasmay kau tolong jgn menggedik lg lepas kahwin ye..lebih baik stop berlakon n menyanyi..meluat tgk perangai gedik kau tu..cakap pun mengada-ngada n ingat sikit tau, orang lelaki tak suka perempuan ngada2..jgn sampai laki kau sendiri menyampah dgn kau sudah..

Loading...