May 28th, 2019

Sebelum ini, sudah beberapa kali gaya pemakaian tudung Liyana Jasmay dikritik sehingga ada yang mengatakan beliau mempermainkan agama.

Kini ada pula gosip kononnya Liyana sudah tidak lagi memakai tudung. Eh, betul ke? Rata-rata netizen keliru dengan foto terbaru yang dimuat naik olehnya di Instagram ketika mempromosikan koleksi baju raya.

Meskipun dihimpit dengan pelbagai soalan dan kritikan, Liyana nampaknya masih lagi berdiam diri, enggan memberikan sebarang kenyataan lanjut.

Bagaimanapun, ada yang berkata ia mungkin gambar lama. Kalau betul ianya foto  lama, mungkin kurang sesuai untuk dimuat naik semula kerana menimbulkan salah faham. Apa-apa pun, kita tunggu sahaja respon Liyana berkaitan isu ini.


24 responses to “Liyana Jasmay Sudah Buka Tudung?”

  1. faraj says:

    elok lah..buat aper tutup rambut ..kalau tutup rezeki…sampai bila nk sabar…yg penting hati kita tk dengki….

  2. Anonymous says:

    dunia nak kiamat. banyak kemungkaran berlaku. banyak artis buka tudung dah.. tanda2 kecil kiamat.

  3. narabodo says:

    orang paling bodoh dalam dunia ni NARA sebab dia dah tahu si LJ tu nak habiskan baju lama tapi saja buat cerita pasal bukak tudung. Stupid. saja panggil orang buat dosa.

  4. Anonymous says:

    gambar lama tu..dia nk habis kan stok collection baju raya tahun 2018

  5. Zara Zainal says:

    Nara nie makin lama content cerita xde kualiti langsung , xde conclusion pulak tu .. ajak org buat dosa je lebih

    • sapi says:

      Nara desperate sgt..semua sampah Nara kutip…
      Asal income masuk kat dia , apa dia kesah…

Loading...