Liyana Jasmay Sudah Buka Tudung?

Hiburan

Liyana Jasmay Sudah Buka Tudung?

Sebelum ini, sudah beberapa kali gaya pemakaian tudung Liyana Jasmay dikritik sehingga ada yang mengatakan beliau mempermainkan agama.

Advertisement

Kini ada pula gosip kononnya Liyana sudah tidak lagi memakai tudung. Eh, betul ke? Rata-rata netizen keliru dengan foto terbaru yang dimuat naik olehnya di Instagram ketika mempromosikan koleksi baju raya.

Meskipun dihimpit dengan pelbagai soalan dan kritikan, Liyana nampaknya masih lagi berdiam diri, enggan memberikan sebarang kenyataan lanjut.

Bagaimanapun, ada yang berkata ia mungkin gambar lama. Kalau betul ianya foto  lama, mungkin kurang sesuai untuk dimuat naik semula kerana menimbulkan salah faham. Apa-apa pun, kita tunggu sahaja respon Liyana berkaitan isu ini.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

24 Comments

  1. faraj

    May 28, 2019 at 5:16 pm

    elok lah..buat aper tutup rambut ..kalau tutup rezeki…sampai bila nk sabar…yg penting hati kita tk dengki….

  2. Anonymous

    May 28, 2019 at 4:02 pm

    dunia nak kiamat. banyak kemungkaran berlaku. banyak artis buka tudung dah.. tanda2 kecil kiamat.

  3. narabodo

    May 28, 2019 at 3:51 pm

    orang paling bodoh dalam dunia ni NARA sebab dia dah tahu si LJ tu nak habiskan baju lama tapi saja buat cerita pasal bukak tudung. Stupid. saja panggil orang buat dosa.

  4. Anonymous

    May 28, 2019 at 3:29 pm

    gambar lama tu..dia nk habis kan stok collection baju raya tahun 2018

  5. Zara Zainal

    May 28, 2019 at 3:27 pm

    Nara nie makin lama content cerita xde kualiti langsung , xde conclusion pulak tu .. ajak org buat dosa je lebih

    • sapi

      May 28, 2019 at 3:46 pm

      Nara desperate sgt..semua sampah Nara kutip…
      Asal income masuk kat dia , apa dia kesah…

Loading...