Written by AbangNara | September 1st, 2014

Menimang cahaya mata adalah satu perkara yang paling dinanti-nanti oleh mana-mana pasangan suami isteri. Berkahwin pada Februari 2012, sehingga ke hari ini pasangan Lisa Surihani dan Yusry masih belum diberi khabar gembira mengenai kehadiran orang ketiga dalam hidup mereka. Malah Lisa sebelum ini mengakui berkecil hati kerana sering diasak mengenai kehamilan oleh para media dan juga peminat. Sedikit sebanyak pastinya Lisa tertekan sering diaju soalan yang serupa oleh orang ramai.

lisa surihani keguguran

Menerusi Kosmo semalam, Lisa Surihani dikatakan pernah mengalami keguguran beberapa bulan yang lalu. Tidak diketahui kesahihan informasi ini, namun jika benar, ia adalah satu dugaan yang amat hebat buat Lisa dan Yusri. Berikut adalah sedikit petikan daripada Kosmo:-

Katanya, Lisa yang dah bertahun-tahun kahwin tetapi tak dapat anak bukan sebab ada banyak masalah kesihatan ke apa, tapi tiada rezeki. Jadi apa ceritanya, kawan Diva pun tambah khabarnya Lisa pernah hamil tapi keguguran. Kalau tak silap, beberapa bulan lalu

lisa surihani

Insya Allah suatu hari nanti pasti Lisa dan Yusry akan dimurahkan rezeki untuk menimang cahaya mata. Jika benar pernah mengalami keguguran, salam takziah Abang Nara ucapkan. Semoga tabah dengan dugaan tersebut. Banyakkan berdoa agar dipermudahkan urusan. Kita selaku peminat juga boleh turut sama mendoakan mereka berdua. Semoga ada berita baik dalam masa terdekat ini. Amin.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 responses to Lisa Surihani Pernah Keguguran?

  1. Yahudi says:

    first ??
    takda org komen , nampak nya Lisa dah boleh bersara ,dah tak releven !!

    0

    0
    • Olga says:

      Yusry kan MANDOL!
      cer Lisa minta cerai dr Yusry pastu kawin dgn org lain! x sampai seminggu dh bunting!

      0

      0
      • Orkid Indah .. says:

        HATI AWK SESUNGGUHNYA DALAM KESAKITAN TERAMAT SANGAT. KATA2 KITA ADALAH CERMINAN HATI KITA. KLU BUKAN ISLAM PUN TAK TERGAMAK NAK KLUARKAN KATA2 MCM AWK TU. SAMPAI HATI AWK KATA KAT LISA YUSRI SAUDARA SEISLAM AWK. ESOK MERANGKAK AWK KAT PADANG MASYAR CARI DEPA MINTA MAAF. JNGN HARAP AWK NAK MASUK SYURGA KLU MRK TAK MAAFKN AWAK… BERANI GILER AWK NI … IMAN LETAK KAT MANA ? TAQWA JAUH SKALI … Kesian sy tengok awk ni. Pagi2 dah buat dosa …

        0

        0
      • Who's Your Daddy says:

        Yusre bkn mandul la!! Cuma berudu dia lemah, tewas on the way!! Kne makan ubat menguatkan berudu la supaya berudu Yusre boleh sampai ke destinasi yg sepatutnya..

        0

        0
    • mekD says:

      i dont think its keguguran. must be kaedah tabung uji yg failed….anyway, gudluck utk akan datang…

      0

      0
  2. leya says:

    X de rezeki lg tu….insya allah akan datang ada la…kami doakan…lisa artis yg baik…insya allah cuma kene lebih usaha skit…teruskan honeymoon sampai dpt bby…

    0

    0
    • minah jambu idop umno ! merah biru says:

      cuba try bermalam kt kandang kuda mana lah tau ada rezeki anak kt situ mana tau kan…belom cobe belom tauuuuu selamat mencobeeeeeeee..

      0

      0
  3. anon says:

    Kenapa la bagi komen yg mcm org tak sekolah…..kata sperm lemah lah. Tu dah terang2 sperm dia ok je cume lisa je pulak keguguran. So bukan salah yusri pun. Kdg2 pasangan yg dah 3,4 thn kawin tapi belum dpt anak tu sb dia org merancang. Mcm aku dulu, lepas 3 thn baru aku bersedia utk mempunyai anak, sengaja merancang sb nak enjoy dulu. Kdg2 mmg belum ade rezeki, pd hal tak ade masalah pun kedua2. So wahai kaum2 muslimin semua, takyah lah nak kutuk2 kata mandul ke ape. Tuhan yg tentukan rezeki seseorg. …rezeki wang ringgit or anak2… Mcm neighbor aku, 5,6 thn tak dpt anak. Dia org dah risau. Pahtu bila dpt sorang, tiap2 thn pulak beranak, sampai 5,6 org dah.

    0

    0
  4. badang says:

    kalau xder perasaan dlm make love memang ssh nak mengandung..pancutan yg lembik x akan dapatt mensenayawakan benih wanita..kena banyak foreplay dan mempunyai imaginasi yg wild…

    0

    0
  5. IDA says:

    Saya doakan agar Yusri & Lisa dimurahkan rezeki dan cepat dapat zuriat. Suke kat couple ni, kite tengok gambar deorg pun kite rasa nak doakan yang baik2 je kat deorg..

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Kalo gugur bukan ke kena berpantang macam bersalin????

    0

    0
  7. amirul says:

    Lisa surihani dah kawin aaaaaaa

    0

    0