Lisa Surihani Dan Yusry Hiasi Muka Depan Majalah Mingguan Wanita

Hiburan

Lisa Surihani Dan Yusry Hiasi Muka Depan Majalah Mingguan Wanita

Tahun ini sungguh ramai selebriti tempatan yang berhari raya dengan status baru. Salah seorang daripada mereka ialah Lisa Surihani. Pasti Lisa teruja untuk bangun pagi menyediakan sahur buat suami tercinta, Yusry. Abang Nara yakin mereka berdua tak sabar untuk berhari raya sebagai pasangan suami isteri untuk pertama kalinya.

lisa yusry

Advertisement

Sehingga hari ini, masih belum ada berita gembira tentang cahaya mata yang Abang Nara dengar daripada pasangan ini. Semoga Ramadhan kali ini memberi rezeki yang murah kepada mereka untuk bergelar ayah dan ibu. Abang Nara pasti mereka berdua pun dah tak sabar untuk menimang cahaya mata sendiri. Sama-samalah kita doakan.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

51 Comments

  1. uejed

    July 27, 2012 at 11:57 am

    hmm..x elok kita ckp pdn muka sbb dia org xder anak…perancangan ALLAH itu melebihi sgl2…..kita x th..ajal, maut,jodoh, rezeki smua dtg drpNYA….dn igt..yg ada anak pun..jgn kita riak hingga nk kutuk org yg blum ada rezeki anak,,,sbb bila2 ms jer ALLAH nak amik anak yg kita ada tu…hmm..kita doakan jer la yg baik2 untuk ssama islam…ye…:-)

  2. hamba Allah

    July 27, 2012 at 10:19 am

    Ya Allah hjbjkkj..ade ke kata org padan muka pasal xde anak. ko dah xingat ke semua rezeki dari Allah..kalo Allah xberi lg mcmn dorg nak ade anak..ko dah kwen ke blm?? setepek kat batang hidung ko nti baru ko tau langit tgi ke rendah..bulan puasa ni..astagfirullah..ermmm

  3. hjbjkkj

    July 27, 2012 at 12:00 am

    makin menyampah 2 ekor ni. padan muka xde anak lg.kawen je meletop.tgok fasha sandha org kutok die tp syukor rezki die dpt anak cpt ..

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer

      July 27, 2012 at 8:23 am

      betol tu rezeki fasha murah kn…lagi orang kutok dia lagi lahhhhhh bertambah rezeki dia tol tak……dapat laki baikkkkk ada duitttt rumah kereta tu lah anugerah allah kn…mer acheh..

    • Anonymous

      July 27, 2012 at 11:12 am

      sekurang – kurang nye die kawin…ko ad ke….lau nak mengutok tu ingat lah diri tu….kau tu sempurna kew….tuhan bagi semua mcm tu..kalau u tak sendiri sempurna kan…

    • Anonymous

      July 28, 2012 at 3:43 am

      Ada ke yg nk bt bini mulut jahat camni?org sibuk jg mkn pki laki dia dok sibuk mengata org itu ini…lelaki nk amik jd bini pun fikir dl sejuta kali…

    • honey

      July 27, 2012 at 11:00 am

      aik yg ko meroyan ni apasal…kalau menyampah jgn komen..ari ni ko padan kan mereka esk2 ko lak x dpt anak nt lagi padan muka ko….

    • Anonymous

      July 27, 2012 at 3:28 pm

      busuknya hati ko………..!!!!!

    • whosebadsinbad

      July 27, 2012 at 5:30 pm

      wahai org-2 bengap…anak tu anugerah yg diatas, apasal kutuk-2. bila cepat kata shortgun bila lambat kata mcm-2 relaks la baru kawin kan dorang…

    • Anonymous

      July 28, 2012 at 3:46 am

      Bkn org tu..2 ekor beruk makyeh…

  4. mardiya

    July 26, 2012 at 4:17 pm

    muke diorang same laaa :) jodoh kuat :D

  5. chentalove

    July 26, 2012 at 3:06 pm

    msti hti lisa ni sntiasa epy…
    tngok muka dh tau…
    smoga psangn ni bhgia sllu..

Loading...