“Lepas Ni Tak Nak Jual Dah” -Stokis & Ejen Inai Neelofa Merungut Banyak Stok Tak Terjual Kerana Tak Laku?

Hiburan

“Lepas Ni Tak Nak Jual Dah” -Stokis & Ejen Inai Neelofa Merungut Banyak Stok Tak Terjual Kerana Tak Laku?

Kontroversi mengenai inai Nunha keluaran selebriti terkenal Neelofa nampaknya masih belum berakhir berikutan muncul pula dakwaan yang mengatakan ejen dan stokis produk tersebut merungut inai tidak habis dijual.

Menerusi tangkap layar yang diambil daripada TikTok itu, ramai pelanggan inai NunHa telah ‘cancel order’ di saat akhir atas sebab yang tidak diketahui.

Advertisement

Menerusi tangkap layar ruangan komen di hantaran tersebut, ada ejen dan stokis mengadu mempunyai stok berlebihan sehingga ada yang mencecah 500 kotak di tangan.

Saya ada 500 kotak lagi. Rasa macam nak drop harga je. Janji pulang balik modal semula. Lepas ni tak nak join jual dah.

Dalam pada itu, ada juga yang ingin menjual stok dengan harga yang murah agar dapat balik modal kerana jualan produk yang tidak mendapat sambutan.

Menjengah ke ruangan komen, ada netizen mendakwa sistem pengurusan jualan produk inai Nunha ini tidak sistematik dan menyusahkan penjual kerana terpaksa ‘packing’ sendiri produk sebelum dihantar kepada pembeli selain untung penjualan yang sedikit.

FacebookSumber : Facebook  

inai Nunha ditapis 9 kali
5 bulan lalu

"Inai Ni Asli.." - Neelofa Kata Inai Nunha Warna Gelap & Terang Sebab Ditapis Sebanyak 9 Kali

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    July 25, 2022 at 1:25 pm

    booo wooo padan muka

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...