“Lepas Ni Dah ‘Confirm’ Baru Tunjuk..” – Kasih Iris Kecewa Akibat Putus Cinta, Ini Nasihat ‘Mami’ Azhar Sulaiman

Hiburan

“Lepas Ni Dah ‘Confirm’ Baru Tunjuk..” – Kasih Iris Kecewa Akibat Putus Cinta, Ini Nasihat ‘Mami’ Azhar Sulaiman

Siapa tidak kenal Kasih Iris Leona, anak perempuan kepada pelakon terkenal Azhar Sulaiman yang tidak henti-henti mencetuskan kontroversi.

Baru-baru ini, Kasih Iris menerusi media sosialnya ada mengumumkan bahawa dia ‘patah hati’ setelah putus cinta dengan kekasihnya yang bernama Ryan.

Advertisement

Kasih yang kini berada di luar negara bagi tujuan melanjutkan pelajaran juga memaklumkan bahawa dia dan bekas kekasihnya itu masih berkawan sehingga ke hari ini.

Terbaru, Azhar Sulaiman yang gemar menggelarkan dirinya sebagai ‘mami’ ada menitipkan pesanan buat anaknya itu mengenai isu jodoh dan perhubungan cinta.

Kata Azhar, selepas ini Kasih perlu memastikan hubungan yang dibina sampai ke tahap pertunangan barulah dihebahkan kepada umum.

Dean Nuna, lepas ni kalau dah confirm nak masuk meminang sahaja baru you tunjuk pada semua orang who is your boyfriend ok.

Azhar juga berharap agar anaknya itu tidak lagi mencuri tumpuan netizen dan sentiasa berjaga-jaga dengan sisi gelap.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengikut media sosial pelakon itu turut menasihati benda yang sama dan berharap agar Kasih Iris lebih matang di masa hadapan.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

neelofa
2 bulan lalu

"Jual Dekat Pemborong Terpilih Je.." - Inai Sudah, Kini Neelofa Keluarkan Produk Minuman Detoks Pula

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    October 2, 2022 at 8:11 pm

    patutlah berpakaian begitu kangkang basah terkena cuaca sejuk, kesian….

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...