Lepas Bertanding Calon Bebas : Azwan Ali Teringin Jadi Senator Pula

Hiburan

Lepas Bertanding Calon Bebas : Azwan Ali Teringin Jadi Senator Pula

Walaupun menerima pelbagai tomahan dan kecaman daripada netizen kerana ingin menglibatkan dirinya dalam bidang politik semata-mata ingin menentang abangnya, Datuk Seri Azmin Ali,  kini selebriti kontroversi yang juga calon Bebas kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Antarabangsa, Azwan Ali meluahkan hasratnya untuk menjadi senator pula.

Advertisement

Untuk makluman anda, Azwan ataupun lebih dikenali sebagai Diva AA mempunyai Ijazah Sarjana Muda Undang-undang dari Universiti Malaya.

Saya teringin nak jadi seperti arwah Tan Sri Datuk Jins Samsudin, menjadi senator. Kalau tengok dia satu-satunya artis yang terpilih menjadi senator, saya tidak tahu proses dia macam mana tapi saya ada impian untuk sampai ke tahap itu.

Antara kempen yang dijalankan oleh Diva AA ialah memberikan rendang secara percuma hasil air tangannya sendiri yang diagihkan kepada penduduk di kawasan Bukit Antarabangsa. Beliau sanggup memasak hidangan tersebut di dalam hujan.

Diva AA memberitahu beliau tidak begitu memikirkan tentang kemenangannya. Cukuplah sekadar memecahkan undi dan tidak kisah jika kalah serta hilang wang pertaruhannya yang digunakan sepanjang PRU 14.

Sumber Berita : BH ONLINE

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

42 Comments

  1. mahakleptokrat

    May 4, 2018 at 11:54 am

    eh makin ramai pulak ahli politik LGBTQ sekarang ni:
    1) madey: bukan dia. anak angkat laki gay, anak angkat pompuan pengkid lesbo
    2) anubrahim: 4 cm
    3) saidsaddick: keraguan di situuu ping ping ping

    kesimpulannya undi lah PM 93 tahun tertua di dunia supaya kita dapat tambah lagi IPP, harga kereta 2 kali ganda, highway, kroni, san miguel, nepotisme lolz

  2. melati

    May 4, 2018 at 10:33 am

    “Kalau kawin dgn Neelofa ada peluang Menang ni..!!!”

  3. greenfingers

    May 4, 2018 at 8:03 am

    Dulu elok je rupa paras si AA ni, ada jugak rupa dia. Ada rupa, n boleh tahan pandai. Tp syg skang jadi cmni pulak. Tlgla lelaki2 melayu jgnla jadi pondan, rugi tau rugi. Pondan ni melayu je monopoli, aku xpnh tgk cina yg memondan, india pon jarang2 sgt jumpa. Pelik btl aku!

    • Bodoh tu simpan sekit

      May 4, 2018 at 8:14 am

      Woi di India berlambak pondan …tak tau jangan cakap … Nampak sgt katak bawah tempurung …

    • melati

      May 4, 2018 at 10:36 am

      greenfingers May 4, 2018 at 8:03 am…Mesti Bapak ko Pondan & Mak ko Bi kan.??? sebab tu ko keliru……hmmmmm

  4. Anonymous

    May 4, 2018 at 7:31 am

    showing the trait of orang “OTAK TAK CENTER”

  5. lantakkaulah

    May 3, 2018 at 9:38 pm

    Jangan hilang wang pertaruhan sudah
    lol

Loading...