Lenovo Keluarkan Peranti Yang Boleh Dilipat Skrin-nya

Trending

Lenovo Keluarkan Peranti Yang Boleh Dilipat Skrin-nya

Seorang pengguna youtube Kim Poh Liaw berkongsikan satu video yang diambil di Lenovo Tech World yang memaparkan konsep terbaru telefon Lenovo yang menggunakan skrin boleh dilentur.

Advertisement

Video yang dimuat naik tersebut menunjukkan telefon pintar tersebut boleh dilipat apa yang menarik apabila dilipat, apps dan layout pada skrin akan mengikut bentuk lipatan tersebut. Peranti ini boleh digunakan sabagai tablet atau telefon atau boleh juga digunakan sebagai kamera apabila ia dilipat.

Konsep yang sama juga membolehkan peranti tersebut dilipat menjadi bentuk U seperti dibentuk menjadi jam tangan atau gelang.

Teknology ini sememangnya bukan benda yang baru, konsep adalah sekadar konsep dan bukan berfungsi 100% buat masa ini.

Walau bagaimana pun, teknology seperti ini sangat menarik dan mungkin akan digunakan pada masa akan datang dengan pengeluaran yang besar.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...